حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

یادمان باشد

 

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد                    طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

یادمان باشد اگر این دلمان بی کس شد               طلب مهر ز هر چشم خماری نکنیم

یادمان باشد که دگر لیلی و مجنونی نیست             به چه قیمت دلمان بهر کسی چاک کنیم

یادمان باشد که در این بهر دو رنگی و ریا            دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم

یادمان باشد اگر از پس هر شب روزیست             دگر آن روز پی قلب سیاهی نرویم

یادمان باشد اگر شمعی و پروانه به یکجا دیدیم      طلب سوختن بال و پر کس نکنیم

 ولی آخر تو بگو با دل عاشق چه کنم؟                یاد من هست طلب عشق ز هر کس نکنم

گو تو آخر که نه انصاف و نه عدل است و نه داد     دل دیوانه من بهر که افتاده به خاک

این همه گفتم و گفتم که رسم آخر کار                 به تو ای عشق تو ای یار به تو ای بهر نیاز

یاد من هست که د یگر دل من تنها نیست             یاد من هست که دیگر دل تو مال من است

یاد من هست که باشم همه عمر بهر تو پاک        یاد تو باشم و هر دم بکنم راز و نیاز

یاد تو باشد از این پس من و تو ما شده ایم         هر دو عاشق دو پرستو دو مسافر شده ایم

برای پروازی ابدی

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ب.ظ

موفق باشی

فرهاد دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ http://djporoo.blogfa.com

سلام ندا جوون.خوبی
شروع به کار وبلاگت رو بهت تبریک میگم.امیدوارم که موفق باشی.
من هم هر کمکی که ازم بر بیاد دریغ نمیکنم.
شاد باشی دوستم/بای

حبیب دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ب.ظ http://habib-khafan.blogfa.com

سلامممممممممممم ندا جووووون خودممممممممممم
بابا دمت جیز عجب وبلاگیه ...
به وبلاگ فکسنی ما هم یه سرکی بکش :(
قربونت بای

سامان رحیمی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ق.ظ http://yash.blogsky.com

سلام.........
خیلی زیباست
ندا منم لینکتو میزارم اون چیزیم که قول دادم برات درست می کنم
دوستات خیلی خودمونی شدن
یه تذکر واجب شده بهشون بدم......

sara سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ

bah bah webloge no mobarak
ey val kheyli khoobe hatman in sheram mamanet gofte
be mamanet begoo bere ye ketab chap kone sherash vagean alian
nedaye aziz shagerde golam har komaki khasti begoo ostadet barat anjam mide OoOook
dar zemn bazia kheyli gheyrati shodan movazebeshoon bash

پری چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ب.ظ http://sadhana.blogsky.com

سلام ندا... این سامان سر به سرم می ذاره؟ باهات آشناس؟ شعرت قشنگ بود...... چه به موقع! هنوز تا آخر نخوندمش....

milad چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام دوست خوبم
خیلی الیه جای حرف باقی نذاشتی عزیزم
موفق باشی......
دوستدارت میلاد
بای

مریم جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ق.ظ

ساحل شنی دریای امید زیر انبوهی از خروش غمها. ناله وفریاد این امواج متلاطم را به جان ودل می پذیردوامیدوار است روزی عشق ابدی حیات بخش وجود درهم شکسته او باشد
ندا جون موفق باشی

هومن شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ب.ظ

غم دنیا رو بی خیا ل غصه ی فردا رو بی خیا ل بیا وسط قرش بده ما آس وپاسیم بی خیال
من تنها هستم هم سن تو میخام بیشتر با هات آشنا شم

یاشار سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.artfv.com/music/bands_and_artists/p/

black...ro جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام...
نمیدونم این مت رو می خونی یا نه...
ولی یک آف واست گذاشتم...خوندی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد