حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

روز من ...

میان این همه خار و خس ؛؛ هنوز هم بوته ی گل سرخ را میبینم!!!

باز جای شکرش باقیست؛؛ که اشک چشمانم را می سوزاند و هنوز هم دلم از سر دلتنگی به درد می آید ؛

17سال پیش در چنین روزی 18 بهمن 68 به لطف ایزد منان روح سبز زندگی در کالبدم دمیده شد ؛؛

گریه های من اشک شوق را به دیدگان مادرم نشاند و چه عاشقانه مرا در آغوش کشید و ندایم نامید و همیشه منا دی رحمتم خواند

آری امروز زاد روز من است .یک سال دیگر هم گذشتتتتت و برای من با سال های قبل تفاوت فاحشی داشت؛ چرا که ...

.در همین دنیای مجازی؛ مجالی بود تا بنویسم حرف های دلم؛ که گاه از سر دلتنگی؛ گاه از شوق و زمانی چون کودکی نو پا سرا پا گلایه

و شما همراهان همیشگی تحملم کردید و همراه دلتنگیهایم بودید . همین جا از تک تک عزیزانم کمال تشکر را دارم

و اما سالی که پیش روی من است ....

شروعی دوباره برای درک کرامت یک قطره ی باران ؛ که چه میکند با دل های دریایی

و پرواز در دیاری که پر کشیدن با بال هایی پاک و آبی را به همراه دارد

و من تا هر وقت که زنده ام مدیون خدایم خواهم بود که روح سبز زندگی را در کالبد خاکیم دمید ؛؛

در سرزمینی پا گرفته ام که عشق در برگ برگش جاریست؛؛؛ در آغوش مادر و پدری دلسوز و خانواده ای گرم و صمیمی

سپاس خدای را که به چشمم تقدسی ارزانی داشت که جز زیبایی را نبیند و گوشم نشنود جز سمفونی عشق؛

و قلبم به لرزه در نیاید جز به یاد عشق ؛؛؛پس من باید کسی باشم ؛؛ سرا پا عشق ؛؛ احساس ؛؛ حرف؛ کلمه وو و ....

همه این ها به لطف حق ؛؛ در کالبد شخصیتی ریشه کرده ؛ جان گرفته و بزرگ شده به نام ندا؛؛

حال این ندا ؛؛ با تمام احساس خود و این بار با درایت کامل میگوید...

فردایی خاکستری از آن من است؛؛ سر شار از روح سبز زندگی ؛اگر خدا بخواهد و لطفی به این کمترین نماید

و اما ختم کلام من سخنی با دوستان

و تو ای دوست .. بنویس خاطرات بی زوال را از دیروز ؛ امروز ؛

از فردا چه؛ آیا میتوانی ؟؟؟؟؟

میتوانی مقدر کنی احتمال دیدارمان را در فردایی نه چندان دور؟؟

حال بنویس ؛ نام کوچکم را بزرگ

درست کنار نام خودت همان گونه که من نوشتم

و در خاطرات آینده ات مصور کن که زمانی بوده ام و بوده ای

حال دیدی آینده را هم میتوان نقش زد بر لوح دل به همین سادگی .ولی با این همه ...

فردا روزی دلم برای تک تکتان تنگ میشود که همچون کودکانی معصوم؛؛ پاک و بی ریا...

قهر و ناز هم را تحمل کردیم؛؛ پای درد و دل هم نشستیم و چه بی دریغ مهربانی را نثار دلهایمان کردیم ؛

آری فردا روزی ؛ که کسی با من نیست؛ به یاد خاطرات بی زوالم ؛ به یاد تک تکتان اشک حسرت خواهم ریخت.

و براستی که؛؛ در زندگی حرف هایی هست که فقط باید بلعید و خاطراتی که با گذشت زمان فراموش نمیشود هرگز . همین

 

نظرات 43 + ارسال نظر
TaNzAd سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.tanzad.com

تا کسی نیومده بگم:
اول شدم...!

گل یخ سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ

چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن وچه تلخ وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن ای کاش میدانستی بدون تو وبه دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست

ــــــــــ
یادگارهای سبز سالهای بهار افشان تیک تیک لحظه های دور از تو و عبور غریبانه ترین چکاوک های عاشق... مسافر! انتقام غریبی است رفتنت!!
برای دیدن من دلت را دیده کن دیدی که تنهایم؟!

ـــــــــــ-
این عشقی که به من بخشیدی برای همیشه زنده خواهد ماند تو همیشه آنجا هستی ،هنگامیکه فرو افتم ضعف مرا می ستانی و به من نیرو وقدرت می بخشی و برای همیشه دوستت خواهم داشت و در کنارت می مانم همچو فانوسی در تاریکترین شبها بالهایی خواهم بود، که در طول پرواز یاری ات خواهم کرد و در طوفان سر کش ،سر پناهی برای تو خواهم بود

TaNzAd سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.tanzad.com

زاد روزتون هم مبارک...
یه تبریک ویژه...
فردا روز، هرکسی با تو نباشه، مطمئنا یکی خواهد موند...
اینو فراموش نکن...
بازم میام...
...
ضمنا...
برات آدرسو آف میذارم...
کیک بفرست...
منم هدیتو می فرستم...!!!
...
آنچه را که هست، ببینید...

گل یخ سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ

شاعر و فرشته ای با هم دوست شدند ...
فرشته پری به شاعر داد و شاعر ، شعری به فرشته ...
شاعر پر فرشته را لای دفتر شعرش گذاشت و شعرهایش بوی آسمان گرفت ...
فرشته شعر شاعر را زمزمه کرد و دهانش مزه عشق گرفت ...
خدا گفت : دیگر تمام شد ... دیگر زندگی برای هر دوتان دشوار می شود ...
زیرا شاعری که بوی آسمان را بشنود ، زمین برایش کوچک است ... و
فرشته ای که مزه عشق را بچشد ، آسمان برایش کوچک

و تو که همچون فرشته ای و شاعره ای توانا
زاد روزت مبارکککککککککک باد

توپولی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://topolii.blogfa.com

سلام ندا خوبی

اولا تولدت رو تبریک میگم. باید همه اهل خونواده خوشحال باشن که..............
حالا...................................
با هم نقطه چین هام گل کرد................

تو این چند وقته خیلی داغون شدم یعنی دیگه تحملم تموم شده شاید به قول تو یکی باید یه دست کتک مفصل منو بزنه تا آدم بشم ولی..............
التماس دعا
یا علی

خلود سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ http://khanehomid.persianblog.com

تولدت را با
دریایی از محبت
اسمانی از مهر
دلی از عشق
به تو دوست و اگر اجازه می دهید بگم خواهر گرامی تبریک می گم....
براتون ارزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی دارم...
ــــــــــــــــــــــــــــ
راستی من هم متولد بهمنم اول بهمن...
بهمنی ها همیشه دوست داشتنی اند مگه نه!!!!!

سامی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ http://martek.blogfa.com

سلام خانومی

ساده میگم

(( تولدت مبارک ))

یاحق

تنهاترین تنهایان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام بر عاشقان حسین (ع)
سلام بر همراه همیشگی ام ندای خاطره های عزیزم
خوبی انشالله ؟
امیدوارم که با توکل بخدا زندگی بر وفق مرادتون باشه
تو هم مثل من بهمنی هستی ؟!
چه جالب به قول قدیمیا ما بچه های انقلاب به حساب میایم
تولد منم ۱۱ بهمن ماه بود
راستش به دلیل حال و هوای امسالم که باعث شد از نو متولد بشم دیگه مثل شما نشد توی وبلاگمون اعلام کنیم
راستش میدونی هیچ وقت از تولد گرفتن خوشم نمی یاد
اما چه کنم که اعضاء خونواده هر سال از پیر و جوون با کلی کیک و کادو میریزن توی اتاقم ...
حالا هر چی می خوای بهشون بگو بابا (بلا نسبت قد یه خر پیری دیگه سنمون شده هاااااا) مگه تو گوششون میره !! :دی
بگذریم ... به هر حال تولدت مبارک
انشالله که تولدی توام با تحول داشته باشی ندا جان
و اما بریم سر اصل مطلب که این روزا عشقمون شده
یادمه وقتی بچه بودم وقتی تشنه میشدم و آب می خواستم و بهم آب میدادن
وقتی آب می خوردم و یه آهه جانانه از سر رفع تشنگی می کشیدم
بهم میگفتن این کارو نکنم میگفتن بگو : سلام بر حسین شهید
لعنت به یزید ٬ سلام بر لب تشنه ات یا حسین شهید
اکثر ماها از همون بچگی حسین (ع) رو میشناسیم
من که فکر میکنم هر چی بزرگتر میشم
گناهکارتر میشم و سیاهتر و از حسینیا دورتر
ولی هنوزم هر موقع که کارم گیره سریع می دوئم دمه در خونشون
نمیدونم چرا ولی هنوزم همیشه کمکم میکنن ٬ همیشه هوامو دارن ...
همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود
وگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ
وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
فرصتی دست داده تا من حقیر تنهاترین سعادت آن را داشته باشم تا زائر کربلای معلا باشم
انشالله اگه عمری باقی باشه در تاریخ یازدهم اسفند ماه به مدت ده روز زائرم
که نیمی از آن را در نجف اشرف و زیارت حرم مطهر امام علی (ع) و نیم دیگر آن را در کربلا و حرم مطهر امام حسین (ع) و آقا ابا الفضل العباس (ع) خواهم بود
از این سبب از شما دوست و همراه عزیز وبلاگ نویسم دعوت می کنم تا به کلبه تنهایی من قدم رنجه فرمایید
پیشاپیش روز اربعین حسینی رو خدمتتون تسلیت عرض می کنم
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید
در پناه حضرت دوست دلشاد باشید و امیدوار
یا حسین شهید
خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا ...
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

ورپریده چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ق.ظ http://varparidan.blogfa.com

سلاممممممم ندااااااااااااااا
تـــــــــــــــــولــــــــــــــدت مـــــــــــبـــــــــــارک
من مرده ی این زاد روزم
زاد روزتم مبارک
انشالله همیشه موفق باشی
کیک هم میدادی بد نبود
قربونت چون تولدته
بای

احمد/ف چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.rahill20.blogfa.com/

سلام بر شما
بهمن گرچه ماه انقلاب است لیکن همانگونه که کل یوم عاشورا و کل ارض کرببلا می گوییم تمامی سال در جای خودش بهمن است و این خاری در چشم دشمن زبون که بهمن را ما خلق نمودیم
موفق باشید
خدانگهدار

مهسا.خ چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.butterfly.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
خیلی زیبا بود همشو خوندم....
من هم آپیدم ...زودی بیا ...منتظرم
فعلا...

حمید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:05 ق.ظ http://www.abadancity67.blogfa.com

سلام ندا

تولدت و بهت تبریک میگم قدر
مادرو پدرت و بدون
سری قبل امدم تبریک گفتم چون قرار بود اعزام
به خدمت بشم تو همین ماه
ولی تغیر کرد شد ماه خرداد
خیلی گلی خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
گلی

ایمان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام ندا جان
احوال شما؟
خیلی زیبا بود مثل همیشه
موفق باشی . . .

رهگذر چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ق.ظ http://ney-labak.persianblog.com

سلام

زادروزت مبارک باد .

چرخی زدی با چرخش- مستانه ی زمین

او به دور- خود و به گرد- خورشید

تو به دور- خاطرات و به گرد- اوراق

فردایی چون امروز

در مرور- دیروزها

اشکی به گونه هایت . خواهی بخشید

چرا که فرداها با تمام- زیبایی هایش . هرگز دیروز نخواهد شد

به یاد دار

ای بازی

که امروز با قلم به راه انداخته ای

ره توشه و نقشبند- شخصیتی هست که سالها با تو خواهد بود

باز

و دیگر باز

رستنت را فرخنده می دارم


( رهگذر )

م چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ق.ظ http://jadeyenamnak.blogfa.com

تولدت مبارک

مصطفی(هیچکس) چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ق.ظ http://bofmens.mihanblog.com

سلام ندای عزیز

قلمت بسیار شیرین و زیباتر شده است و بسیار خوشحالم ....من نیز روز تولدتو تبریک میکم و امیدوارم همیشه بیش از پیش با خوبی ها و مهربانی ها در کنار دیگران باشی و دیگران نیر بهتر از دیروز باشند ...قلبت همیشه مملو از عشق و شادی....

فرید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.golhayekaghazi.blogfa.com



لبخند زدی و آسمان آبی شد
شبهای قشنگ مهر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر غرق بی تابی شد


******************************


شعر یعنی با افق یک دل شدن
یا لباسی از شقایق دختن
شعر یعنی با وجود خستگی
بر سر پروانه دل سوختن
شعر یعنی سری از اسرار عشق
شعر یعنی یک ستاره داشتن
شعر یعنی یک نگاه خسته را
از کویر گونه ای برداشتن
شعر یعنی داستانی نا تمام
شعر یعنی جاده ای بی انتها





اشکان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ http://black3.blogfa.com

سلام
تولودت مبارک
انشاا... در سایه سار امن الهی
همیشه خرم و سر بلند باشی
فقط ما باید دیر تر از همه بفهمیم
چرا نگفتی آپ کردی
دمت گرم
موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ب.ظ

نیستی؛
اما یادت همیشه با من است
همچون مرهمی برای زخم کهنه ام
ولی فکر نبودنت
خود بهانه ایست
برای اینکه
از سربگیرم
گریه ی شبانه ام را.
بی آنکه بخواهم انتظارت را میکشم
حتی با اینکه میدانم نخواهی آمد
باز هم ثانیه ها را یک به یک میشمارم.
تشنه تر از کویر میمانم
در انتظار طنین صدایت
و گاه احساس میکنم
پریشان تر از باد میشوم
در میان خاطرات با تو بودنم.
میخواهم دوباره آغاز کنم
اینبار از دریا به سرچشمه باز میگردم.
دریا اینجاست، اما؛
دریا را رها خواهم کرد
زلال آب چشمه را میخواهم
در خنکای بامداد
من تو را می خواهم ای همنفس ترین همزاد

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ


من کیستم، من که بودم، که خواهم بود
من سکوت شکسته ام..
من سایه ای سرد بودم..
و با تو آسمان را لمس خواهم کرد
تکاپوی من و کاغذ
تلاشی برای بیان حسی است که تو به من داده ای
کوچک است دستان من برای بیان بزرگی تو،
تمام زبان ها،دفترها و بودن ها
برای بیان تو کم رنگ است
هیچ چیز مرا بیان نمی کند و تو را ترسیم
تنها می دانم که خوبم و با تو خوب تر خواهم بود
می دانم که تو را دوست دارم و نخواهم جز تو هر آنچه که هست
آری دیوار تنهایی من در این گذرگاه امروز فرو ریخته
و خزان من به غربت رفته
تو زمستان روح خسته مرا می رانی
آری من امروز دوردست ترین افق ها را می شنوم
و باز هم سکوت
سکوت های طولانی من
چه خواهم گفت.. تو می دانی...
و باز هم نقش هایی پراکنده بر پرده وجودم که تو این آشفتگی را می فهمی
و این مرا بس است
چرا که تو را سایه خویش می دانم..

گل یخ چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:41 ب.ظ

Every night in my dreams i see you ِ i feel you
That is how i know you go on .
Far across that distance and spaces between us
You have com to show you go on .

Near far wherever you are
I believe that the heart dose go on .
Once more you open the door
And you`re here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time and last for a lifetime
And never let go till we`re gone .
Love was when i loved you .one true time i hold to .
In my life we`ll always go on .

Near far ِ wherever you are.
I believe that the heart dose go on .
Once more you open the door
And you`re here in my heart .
And my heart will go on and on .

You`re here theres nothing i fear
And i know that my heart will go on
We`ll stay forever this way .
You are safe in my heart
And my heart will go on and on ....

darvish چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ب.ظ http://darvish58.blogfa.com

اول برو اون قسمت رو عوض کن که ۱۸ سالت شده
بدشم مگه تو بزرگ شدی (چشمک)
خدا بداده زمین یرسه که تو پا بر عرصه اون گذاشتی
از خدا برای خانوده ات صبر می خوام که تو به جمشون پیوستی
و به خانواده نت و وبلاگ نویس تبریک میگم که همچون بچه ایی هست و همیشه بیاد همه است
و به خودم تبریک میگم که با تو آشنا شدم و همیشه از متنهایی که می نویسی لذت می برم
و مهتر این که
تبریک می گویم سالروز ولادت شما را
حق نگهدار همه

پارسا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ http://parsatabriz.blogfa.com

سلام امیدوارم خوش و خرم باشی

پوریا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.khamoshibiz.tk/

با لبخند
نشانی خانه ی تو را می خواستم
همسایه ها می گفتند سالها پیش
به دریا رفت
کسی دیگر از او
خبر نداد
به خانه ی تو
نزدیک می شوم
تو را صدا می کنم
در خانه را می زنم
باران می بارد
هنوز
باران می بارد

سلام
خوبین
من دیر نکردم اینبار خودم خواستم تو آخرین ساعات شب بیام تا آخرین نفری باشم که برات آرزوی سالها زندگی نه این زندگی بلکه ندگی که تو ام با خوشبختی توام با امید توام با خواستنهای خوب برا رسیدن به سطوح بالای زندگی باشه
تولدت رو بهت تبریک میگم
و اینم بدون که همه ی اونایی که دوست وبلاگ نویست هستند از خوندن نوشته هات مطالبت به شوق میان و خدا تو رو خیلی دوست داره که قلم زیبایی برا نوشتن بدستت داده
و از شما هم ممنونیم که نوشته هاتو برا خوندن در اختیار ما میزاری وفق باشی و تنها ۶۰ سال زندگی کنی
نه اینکه هزار سال عمر کنی


مرتضی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ http://asheghroyaye.blogfa.com/

سلام
واقعآاز ۱ دختر بعید اینجوری فکر کردن و صحبت کردن
البته فکر نکنی شما از بقیه جدا هستین
نه
شما هم مثل بقیه هستین

مرتضی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ http://asheghroyaye.blogfa.com/

راستی تولدت مبارک
با ارزوی فردایی خاکستری
پر از موفقیت و شیرینی
می دونم زیاد ربط نداره ولی با معناست:
دیروز بر سر پیمان بودیم و امروز بر سر پیمانه !.............دیروز پروانه ها دنبالمان میکردند و امروز دنبال پروانه ایم !.......دیروز دنبال یافتن بودیم و امروز در پی بافتن !!..........دیروز به دنبال خدا بودیم و امروز خودمان را هم گم کرده ایم !!.......دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم که ناممان گم نشود

محمد پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com

سلام ابجی جون خودم
خوبی عزیزم
تولدت مبارک

امیدوارم همیشه دلت مثه شادابی نرگس توی این فصل سرد شاد شاد باشه
ببخش که دیر سر زدم
سعی کن ابر مهرت بر زمین خشکیده دله منتظران محبت ببارد بی آنکه انتظار داشته باشی کسی بر تو ببارد عشق و محبت را
امیدوارم هر ارزو که داری بهش برسی
و تو زندگیت موفق باشی
ممنون که خبرم کردی
وممنونم که هوای داداشیتو داری
اپت بسیار زیبا بود
همیشه از این کارا بکن
اپ کردی خبرم کن
راستی ابجی این اهنگ وبلاگ ما نمیخونه؟
بیا پیشم
منتظرتم

یعنی میشه؟
یعنی میشه یک بار دیگر کویر سوزان عشقمان را با آب زلال چشمه دوستی آبیاری کنیم؟
یعنی میشه یک بار دیگر بذر دوست داشتن را در قلب های سردمان بپاشیم؟
یعنی میشه یک بار دیگردرحالی که گرمای دست های همدیگررا حس می کنیم زیرسایه درخت زیبای محبت بنشیم وبا تمام وجود مان زلالی و پاکی چشمه دوستی را احساس کنیم

فرید (سمفونی سراسیمه) پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.faridnikkar.blogfa.com/

سلام ندا جان
مطالبی که نوشتی بسیار زیباست
خواستم بگویم که مرا ببخشی به خاطراینکه گه گاهی به شما سر می زنم این روزها سرم شلوغ است خلاصه من را با تمام خوبی هایت ببخش
و تولدتان گرامی باد
و ولنتاین بر شما مبارک باد
به امید دیدار

خلود پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ http://khanehomid.persianblog.com

علی اکبر ثابتیان
ـــــــــــــ
مهربانم زندگیت بی عشق مباد

اشک ماتم در رخت پیدا مباد

مهربانم خاطرت غمگین مباد

مهر یزدان در دلت کمرنگ مباد

پارسا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام ندا نمیدونم تولدت کی بود ولی منم به نوبه خودمم بهت تبریک می گم راستی چند ساله شدی

ماهی گیر جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:24 ب.ظ http://hasmrkbmkmd.blogfa.com

مـاهـى گـیـرى دوسـت دارى آیـا ؟!؟! بـیـا تـا بـگـویـمـت آنـچـه گـفـتـنـى‌سـت!!! (زودى بـیـا پـیـشـم، مـنـتـظـرم!)

علیرضا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

سلام خوبین ؟؟؟؟
اول ممنونم که بهم سر زدی خیلی خیلی تشکر
بعدش در مورد شما
تولدت مبارک
خیلی با احساس نوشته بودی مطالبت مرا شیفته کرد اساسی
بگزریم
تو همیشه از یک بعدی حرف میزنی که ریشه در نهایت ناتوانی برای رسیدن را دارد ؟؟؟
می تونم بگویم
پاشو کاری کن فکر چاره باش فکر این دل پاره پاره باش
بازم اومدم تا آشنایی بماند بر جای
فعلا
پیروز باد

علیرضا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

روز فصل خواهش برف ؟؟؟
می تواند کدام روز باشد
در ضمن ایمیلتون رو میشه بدونم ؟؟؟
بابای

توپولی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ http://topolii.blogfa.com

سلام دوباره ختمت ندا خانوم
ممنون از نظر لطفت . من امشب اون پیشنهاد تو رو به بچه ها گفتم که شما چی فرموده بودی. و اون ها هم قول دادن که روش فکر کنند و حتما یه کاری بکنند.

التماس دعا
نمیدونم چی شده ولی خیلی خرابم ندا................
دیگه بعضی وقت ها احساس میکنم که بریدم و نمیتونم.....
ولی باز هم سعی میکنم . فقط منتظرم که تا کی میتونم ادامه بدم........ فکر نمیکنم که زیاد طول بکشه.....
یا حق

رهگذر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ http://ney-labak.persianblog.com

سلام

وقتی آرام می گذری

رد- پایت

بر غبار- دلم . می ماند .

من هنوز بر لبکی میدمم نیی

و تو بدنبال- چیستانی می گردی که از ازل . عدم بوده و هیچ

ای زود رسیده به قاف های- زندگانی

وی راوی- حکایت های- تلخ و شیرین

یادگاری بخشمت ز آموخته ها :

؛ تا یکی شدن . یک به یک باید رفت ! ؛

بدرود

( رهگذر )

نگاه عشق شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.negahe-eshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
امیدوارم حالت خوب باشه .
دوست عزیزم تولدت رو خدمت خودت و خانوادت تبریک می گم
.شاید این حرفم خنده دار باشه ولی امیدوارم ۱۰۰ سالگیت رو توی وبلاگت جشن بگیری.جالبه آخه منم ماهه بعد تولدمه . هر دومون بچه زمستونیم.متن قشنگی نوشتی ولی من خیلی این جلنه آخرت رو قبول دارم (و براستی که؛؛ در زندگی حرف هایی هست که فقط باید بلعید و خاطراتی که با گذشت زمان فراموش نمیشود هرگز .)
برات آرزوی موفقیت دارم.
یا حق

از تبار درد یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.tandis-tanhae.blogsky.com

سلام
روزی به یاد داشتم
هر روز بهت سر میزدم
هر روز برات نظر میذاشتم ....
ما و گرفتاری ....تو و بی وفایی .و فراموشی ...
حالا بازم اومدم ....

امین بزازان یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.atishbazi.blogfa.com

سلام
می دونم می دونم
خیلی وقته نیومدم !
یعنی نتونستم بیام
منو ببخش
به روزم
تازه آپ کردم
خوشحال میشم بیای
از این به بعدم سعی می کنم مرتب بیام
خب ؟
بیای ها
منتظرم

گل یخ یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ


دلم برای کسی تنگ است
که آفتاب صداقت را
به میهمانی گلهای باغ می آورد
و گیسوان بلندش را به بادها می داد
و دستهای سپیدش را به آب می بخشید
دلم برای کسی تنگ است
که چشمهای قشنگش را
به عمق آبی دریای واژگون می دوخت
وشعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند
دلم برای کسی تنگ است
که همچو کودک معصومی
دلش برای دلم میسوخت و مهربانی را نثار من میکرد
دلم برای کسی تنگ است که تا شمالی ترین شمال
و در جنوبی ترین جنوب همیشه در همه جا
آه با که بتوان گفت
که بود با من و پیوسته نیز بی من بود
و کار من ز فراقش فغان و شیون بود
کسی که بی من ماند
کسی که با من نیست
کسی که....
نه دگر کافیست . همین

خودم ... یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ


نیستی؛
اما یادت همیشه با من است
همچون مرهمی برای زخم کهنه ام
ولی فکر نبودنت
خود بهانه ایست
برای اینکه
از سربگیرم
گریه ی شبانه ام را.
بی آنکه بخواهم انتظارت را میکشم
حتی با اینکه میدانم نخواهی آمد
باز هم ثانیه ها را یک به یک میشمارم.
تشنه تر از کویر میمانم
در انتظار طنین صدایت
و گاه احساس میکنم
پریشان تر از باد میشوم
در میان خاطرات با تو بودنم.
میخواهم دوباره آغاز کنم
اینبار از دریا به سرچشمه باز میگردم.
دریا اینجاست، اما؛
دریا را رها خواهم کرد
زلال آب چشمه را میخواهم
در خنکای بامداد
من تو را می خواهم ای همنفس ترین همزاد

بی خیال یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ب.ظ http://kordalivand.blogfa.com

سلام در ره عشق سر باز زدم در ره تو باز دل را سر زدم گوی از سمت تو بوی خوش عشق پر می کشد
سلام خوبی وبلاگ زیبایی داری بهت تبریک میگم

بی خیال یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ http://kordalivand.blogfa.com

وبلاگ خوشگلی داری بهت تبریک میگم

حسین یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ب.ظ http://topolikhoyi.blogfa.com/

سلامی به طراوت باران . به گرمی زندگی
وبلاگ گشنگی دارین مطالبش به دل میشینه
ممنونم به من سر زدی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد