حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

....

 

میگویند ...
عشق در لحظه بوجود می آید و دوست داشتن در امتداد زمان
نمیدانم عشق را باور کنم یا تن دادن به چنین انتظاری
بگمانم انتظار برایم ملموس وجذاب  تر باشد
پس نشسته ام به انتظار؛چرا که ...
دوست داشتن در امتداد زمان  یعنی رسیدن به عشقی ماندنی  و ناب.
 همین ما را بس

 

 

نظرات 33 + ارسال نظر
خلود سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ق.ظ http://khanehomid.persianblog.ir

و دیاردوست داشتن را که طی کنی به وادی عشق خواهی رسید.و همین ما را بس
یادت بماند که صد تا بوسه طلب دارم. پای م که به ایران رسید از تو خواهم خواست بوسه های م را.
۹۹ تا می بوسم ت لذا یکی می ماند.
شاد مانی مهربان دوست

یه رهگذر سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ

دریاب و باور کن :

استواری پاهایت را * قدرت دستانت را * نجابت چشمانت را * راستی گفتارت را * خلوص رفتارت را * درستی کردارت را * پاکی اندیشه ات را * بینش عمیقت را * هوش سرشارت را * اراده ی محکمت را * تفکر خلاقت را * سلامتی ات را * زیبایی ات را * اخلاق نیکت را * بخت خوبت را * ارزش نفست را * صبر جمیلت را * اجابت دعایت را * عاقبت خیرت را * استعدادهایت را * موقعیت هایت را * اطلاعات خوبت را * وقت گرانبهایت را * کوشش بی حسابت را * پیشرفت حتمی ات را * توانایی نا محدودت را * موفقیت در کارت را * پشتکار شکست نا پذیرت را * اشرف مخلوقات بودنت را * درد دردمندان را * چشم معصوم کودکان را * سلام بی طمع دوست را * نگاه نگران پدر را * دل بی قرار مادر را * نفس گرم یار را * لطف بی کران پروردگار را * گذشته ی رفته و اینده ی نیامده را * عشق را * زندگی را

مرموز چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ق.ظ http://www.pandedel.com

من نمیگویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد ....ویکتور هوگو

خوبی آبوجی ندا
عزیز به سایت یکی از دوستای ما که منم توش فعالیت دارم و قسمت فروم هم داره سر بزن وقت کردی
فروم خیلی خوبیه با اینکه تازه راه افتاده
www.pandedel.com
به همه توصیش میکنم
منم اونجا همون مرموز هستم(mysterious)

علیرضا چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.taropud.blogfa.com

میزنم چنگی به سازم
من همان مهرم رازم.،
من همان عاشق پاکم
که به کام عشق هلاکم

بر لبم خنده توست
در دلم چهره توست.،
در هوای تو به بادم
تو ببین , ببین چه سادم

من نشسته ای به راهم
تو بیا ای تکیه گاهم.،
تو بشو تنها پناهم
تو بیا ای سرپناهم

علیرضا چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.taropud.blogfa.com

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
سلام

ساغر چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.saghar60.blogfa.com

زمانه،زمانه عاشق کشان است نازنین.



وقحطی عشق،



فرهاد ،



تیشه و



کوه



در برهوت ادمی



وعشق قربانی بسترهایمان تا طلوع صبح



ان هنگام که خستگی تنمان،



رنگ ولعاب از رویمان می زداید.



وچه حقیرانه است عاشقی مان



در صبحی دیگر



برای بستر خالی شبی دیگر

.

.

.

زمانه،زمانه عاشق کشان است نازنین

ساغر چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.saghar60.blogfa.com

سلام ندا جان خوبی خانومی.نمیدونم به قول شما شاید فاز بد میدم.ولی خوب دیگه شما دوستان مجبورین تحملم کنین
تنهاترین من
تنها نذار منو
تنها سفر نکن
سفر نکن
این دل شکسته
از یاد رفته رو
دیوونه تر نکن
می بوسمت

میثم چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام ندا جان
این بارم عالی نوشتی
موفق باشی
خداحافظ

فرزاد چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://petti.blogsky.com

...

گل یخ چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ



گل های مریم را در آب انداخته ام

کنار عکست عود روشن کرده ام

ته سیگار های سوخته را دور ریخته ام

پرنیان دیدار پوشیده ام و منتظر...

گویی صدای پای کسی پشت دیوارها

مرا نوید رسیدنت می دهد.

بیا دارم سازم را کوک می کنم

می خواهم ترانه ی قدم هایت را امشب بنوازم

امیر چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.loknat.blogsky.com


معجزه بی معنی است

هر چه انجام شود تقدیر است

دیگر اینجا قلم از دست تو در دفتر من جاری نیست

از من خسته دگر تاب و تب یاری نیست

این جگر سوخته را

قدرت همپایی نیست

سفرت خوش باشد و دلت بی برگشت

که در این کوچه دگر

همدم تنهایی نیست




سلام ندای همیشگی
بابت حضورت ممنونم
از اینکه دیر به دیر میام شرمنده ٬ راستش می خواستم تا آخر امتحاناتم نیام ولی دلم برای نوشته هات تنگ شده بود
خوب موقعی هم اومدم

همین








تا دوباره ...





























پاورقی: عشق خنده داره ٬ خنده هم یه عشقه

امید چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.delporomid.blogfa.com

عشق یعنی یک سلام و یک درود عشق یعنی درد و محنت در درون

عشق یعنی یک تبلور یک سرود عشق یعنی قطره و دریا شدن

عشق یعنی یک شقایق غرق خون عشق یعنی زاهد اما بت پرست

عشق یعنی همچو من شیدا شدن عشق یعنی همچو یوسف قعر چاه

عشق یعنی بیستون کندن بدست عشق یعنی آب بر آذر زدن

عشق یعنی چون محمد پا به راه عشق یعنی عالمی راز و نیاز

عشق یعنی با پرستو پرزدن عشق یعنی رسم دل بر هم زدن

عشق یعنی یک تیمم یک نماز عشق یعنی سر به دار آویختن

عشق یعنی اشک حسرت ریختن عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی سجده ها با چشم تر عشق یعنی مستی و دیوانگى

عشق یعنی خون لاله بر چمن عشق یعنی شعله بر خرمن زدن

عشق یعنی آتشی افروخته عشق یعنی با گلی گفتن سخن

عشق یعنی معنی رنگین کمان عشق یعنی شاعری دلسوخته

عشق یعنی قطره و دریا شدن عشق یعنی سوز نی آه شبان

عشق یعنی لحظه های التهاب عشق یعنی لحطه های ناب ناب

عشق یعنی دیده بر در دوختن عشق یعنی در فراقش سوختن

عشق یعنی انتظار و انتظار عشق یعنی هر چه بینی عکس یار

عشق یعنی سوختن یا ساختن عشق یعنی زندگی را باختن

عشق یعنی در جهان رسوا شدن عشق یعنی مست و بی پروا شدن

عشق یعنی با جهان بیگانگى

امید چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.delporomid.blogfa.com

می خواهم همیشه شب باشد اگر ماه اسمانم تو باشی....

می خواهم همیشه پاییز باشد اگر زردی برگها تو باشی...

می خواهم همیشه غصه باشد اگر غم تو باشی...

می خواهم همیشه باران باشد اگر سیل و ویرانی تو باشی...

می خواهم همیشه همه جا زندان باشد اگر دیوار رو به رویم تو باشی...

نمی خواهم زندگی را اگر تو نباشی...





محمد چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com

سلام...
خوبی عزیز
ممنون که باز خبر کردی
این اپت هم عالی بود
خوب نوشتی
با جمله اخرت موافقم
البته واسه کسی که ارزش دوست داشتن داشته باشه
باز بی خبر نذار
بیا پیشم
منتظرتم
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد...
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز....
و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی....
عاشق آنکه تو را می خواهد...
و به لبخند تو از خویش رها می گردد..
و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد

محمد چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ http://emrah67.blogfa.com


سلام
به بالهایی نیازمندیم‌،
بالهای عشق و نه بالهای عقل‌
عقل به پایین می‌کشدت‌
قائم به قانون جاذبه است‌
عشق سوی ستارگان می‌بردت‌
عرفان را در تو جاری می‌سازد و
آنگاه می‌یابی آنچه را که ارزش یافتن داشته است
آپم

علیرضا چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

می سوزم

شب ها با شمع رخ تو با خواهش جان

می سازم

با این آتش دل خود با سوزش جان

تشنه ای .................................






این بیت ها ترانه ای بود که من با سازم میزنم و میخونمش

به غربت خیلی نزدیکتره

و ترانه ی زیباییست

شنیده ای ؟

امپراطورعشق پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://emperator-s.blogfa.com


بی خداحافظ اما با خداحافظ
با سیم ناز مژهات یه عمر گیتار میزنم /نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم/چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم
سلام:
اما نه سلامی که مثل گذشته با شه این دفعه بی خداحافظ اما با خداحافظ این دفعه دیگه وبم را دارم تعطیل کنم.هر کسی یه عمر داری عمر من هم مثل گل بهار شروع شد وبا آخرین نیسم پاییزی که نوید بهار رو میداد به پایان رسید.امیدوارم عمر مثل گل نباشه اما گل باشی .امیدوارم واسه آخرین به من حتما یه سر رو بزنی منتظرم زود بیا.
با کمال تشکرخاک قدوم شما...:::امپراطورعشق::...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ

اصن جون تو الان مخ نمی کشه شدید...سلی ام...
میگم باز مرجان چی شده؟

سارا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.saraballa.blogfa.com

سلام

وبلاگ زیبایی داری

با تبادل لینک موافقی؟

بهم سر بزن

منتظرم

بای.

ساغر پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.saghar60.blogfa.com

آغاز دوست داشتن است

گر چه پایان راه نا پیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست...



سلام ندا جان خوبی
من آپم منتظرتم

علی جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://zeydebneali.blogsky.com/

سلام ندا جان
مطمئن باش عشقی که سریع بیاد سریع هم میره چون از روی تعقل صورت نگرفته و سر تا سر احساسه...
خودت بهترین نتیجه گیری رو کردی
موفق باشی

سید محمد جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.bochi.clik.ir/

کاش پروانه ماندن هیچگاه تاوان نداشت
دیدگان مست عشق هیچ گاه باران نداشت
کاش اگر دل در هوای یاس ها پر می کشید
هیچ پروانه ای غم باغ بی باغبان نداشت

سید محمد جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.bochi.clik.ir/

سلام ندا جان
خوبی؟
هرچند این انتظار کشنده است ولی شاید نتیجه بهتری داشته باشه.
عالی نوشتی
ممنون که خبرم کردی
فعلاْ
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدرود

گل یخ جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ

کاش هرگز درمحبت شک نبود

تک سوارمهربانی تک نبود

کاش برجانی که درقاب دل است

واژه تلخ خیانت حک نبود


شیما جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://shainaz.blogfa.com

سلام ندای عزیزم خواندن نوشته های زیبا و پر معنایت همیشه لذت بخش بوده و هست برات ارزوی موفقییت دارم

گلها زیبایی قدوم را زیبا تر می کنن پس تو را به مهمانی بهاری شدنه یک گل دعوت می کنم

منتظرم

رضا مشتاق شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ق.ظ

سلام ندا
خیلی پیچیده بود
چرا پیام متنو نگرفتم؟!

irani شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ http://radikalism.blogfa.com

می خواهید از حقایق بیشتر بدانید؟؟؟
به سایت اسفندیار مغموم سر بزنید

صمد شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ http://cnclick.blogfa.com

سلام ندا خانوم

راستش تا حالا خیلی به وبلاگتون سر زده بودم ولی نظر نداده بودم

به قول قدیمی ها ادم به دنبال گمشده اش همه جا میره

منم به دنبال گمشده ام اینجا اومدم و البته نظرات اونم اینجا دیدم و خوشحال شدم و دلم باز شد

من شما رو لینک میکنم با همین اسم وبلاگتون

اگه دلتون خواست شما هم لینک کنید

سام شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

نویسنده : صمد
شنبه 15 دی ماه سال 1386 ساعت 10:43 AM
سلام ندا خانوم

راستش تا حالا خیلی به وبلاگتون سر زده بودم ولی نظر نداده بودم

به قول قدیمی ها ادم به دنبال گمشده اش همه جا میره

منم به دنبال گمشده ام اینجا اومدم و البته نظرات اونم اینجا دیدم و خوشحال شدم و دلم باز شد

من شما رو لینک میکنم با همین اسم وبلاگتون

اگه دلتون خواست شما هم لینک کنید


وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : irani
شنبه 15 دی ماه سال 1386 ساعت 08:11 AM
می خواهید از حقایق بیشتر بدانید؟؟؟
به سایت اسفندیار مغموم سر بزنید
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : رضا مشتاق
شنبه 15 دی ماه سال 1386 ساعت 05:09 AM
سلام ندا
خیلی پیچیده بود
چرا پیام متنو نگرفتم؟!
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : شیما
جمعه 14 دی ماه سال 1386 ساعت 8:59 PM
سلام ندای عزیزم خواندن نوشته های زیبا و پر معنایت همیشه لذت بخش بوده و هست برات ارزوی موفقییت دارم

گلها زیبایی قدوم را زیبا تر می کنن پس تو را به مهمانی بهاری شدنه یک گل دعوت می کنم

منتظرم
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : گل یخ
جمعه 14 دی ماه سال 1386 ساعت 8:51 PM
کاش هرگز درمحبت شک نبود

تک سوارمهربانی تک نبود

کاش برجانی که درقاب دل است

واژه تلخ خیانت حک نبود



وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : سید محمد
جمعه 14 دی ماه سال 1386 ساعت 6:28 PM
سلام ندا جان
خوبی؟
هرچند این انتظار کشنده است ولی شاید نتیجه بهتری داشته باشه.
عالی نوشتی
ممنون که خبرم کردی
فعلاْ
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدرود
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : سید محمد
جمعه 14 دی ماه سال 1386 ساعت 6:22 PM
کاش پروانه ماندن هیچگاه تاوان نداشت
دیدگان مست عشق هیچ گاه باران نداشت
کاش اگر دل در هوای یاس ها پر می کشید
هیچ پروانه ای غم باغ بی باغبان نداشت
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : علی
جمعه 14 دی ماه سال 1386 ساعت 5:35 PM
سلام ندا جان
مطمئن باش عشقی که سریع بیاد سریع هم میره چون از روی تعقل صورت نگرفته و سر تا سر احساسه...
خودت بهترین نتیجه گیری رو کردی
موفق باشی
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : ساغر
پنجشنبه 13 دی ماه سال 1386 ساعت 8:51 PM
آغاز دوست داشتن است

گر چه پایان راه نا پیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست...



سلام ندا جان خوبی
من آپم منتظرتم
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : سارا
پنجشنبه 13 دی ماه سال 1386 ساعت 7:16 PM
سلام

وبلاگ زیبایی داری

با تبادل لینک موافقی؟

بهم سر بزن

منتظرم

بای.
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده :
پنجشنبه 13 دی ماه سال 1386 ساعت 6:17 PM
اصن جون تو الان مخ نمی کشه شدید...سلی ام...
میگم باز مرجان چی شده؟

وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : امپراطورعشق
پنجشنبه 13 دی ماه سال 1386 ساعت 6:04 PM

بی خداحافظ اما با خداحافظ
با سیم ناز مژهات یه عمر گیتار میزنم /نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم/چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم
سلام:
اما نه سلامی که مثل گذشته با شه این دفعه بی خداحافظ اما با خداحافظ این دفعه دیگه وبم را دارم تعطیل کنم.هر کسی یه عمر داری عمر من هم مثل گل بهار شروع شد وبا آخرین نیسم پاییزی که نوید بهار رو میداد به پایان رسید.امیدوارم عمر مثل گل نباشه اما گل باشی .امیدوارم واسه آخرین به من حتما یه سر رو بزنی منتظرم زود بیا.
با کمال تشکرخاک قدوم شما...:::امپراطورعشق::...

وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : علیرضا
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 8:42 PM
می سوزم

شب ها با شمع رخ تو با خواهش جان

می سازم

با این آتش دل خود با سوزش جان

تشنه ای .................................






این بیت ها ترانه ای بود که من با سازم میزنم و میخونمش

به غربت خیلی نزدیکتره

و ترانه ی زیباییست

شنیده ای ؟
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : محمد
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 7:59 PM

سلام
به بالهایی نیازمندیم‌،
بالهای عشق و نه بالهای عقل‌
عقل به پایین می‌کشدت‌
قائم به قانون جاذبه است‌
عشق سوی ستارگان می‌بردت‌
عرفان را در تو جاری می‌سازد و
آنگاه می‌یابی آنچه را که ارزش یافتن داشته است
آپم
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : محمد
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 7:58 PM
سلام...
خوبی عزیز
ممنون که باز خبر کردی
این اپت هم عالی بود
خوب نوشتی
با جمله اخرت موافقم
البته واسه کسی که ارزش دوست داشتن داشته باشه
باز بی خبر نذار
بیا پیشم
منتظرتم
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد...
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز....
و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی....
عاشق آنکه تو را می خواهد...
و به لبخند تو از خویش رها می گردد..
و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : امید
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 7:06 PM
می خواهم همیشه شب باشد اگر ماه اسمانم تو باشی....

می خواهم همیشه پاییز باشد اگر زردی برگها تو باشی...

می خواهم همیشه غصه باشد اگر غم تو باشی...

می خواهم همیشه باران باشد اگر سیل و ویرانی تو باشی...

می خواهم همیشه همه جا زندان باشد اگر دیوار رو به رویم تو باشی...

نمی خواهم زندگی را اگر تو نباشی...






وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : امید
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 7:05 PM
عشق یعنی یک سلام و یک درود عشق یعنی درد و محنت در درون

عشق یعنی یک تبلور یک سرود عشق یعنی قطره و دریا شدن

عشق یعنی یک شقایق غرق خون عشق یعنی زاهد اما بت پرست

عشق یعنی همچو من شیدا شدن عشق یعنی همچو یوسف قعر چاه

عشق یعنی بیستون کندن بدست عشق یعنی آب بر آذر زدن

عشق یعنی چون محمد پا به راه عشق یعنی عالمی راز و نیاز

عشق یعنی با پرستو پرزدن عشق یعنی رسم دل بر هم زدن

عشق یعنی یک تیمم یک نماز عشق یعنی سر به دار آویختن

عشق یعنی اشک حسرت ریختن عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی سجده ها با چشم تر عشق یعنی مستی و دیوانگى

عشق یعنی خون لاله بر چمن عشق یعنی شعله بر خرمن زدن

عشق یعنی آتشی افروخته عشق یعنی با گلی گفتن سخن

عشق یعنی معنی رنگین کمان عشق یعنی شاعری دلسوخته

عشق یعنی قطره و دریا شدن عشق یعنی سوز نی آه شبان

عشق یعنی لحظه های التهاب عشق یعنی لحطه های ناب ناب

عشق یعنی دیده بر در دوختن عشق یعنی در فراقش سوختن

عشق یعنی انتظار و انتظار عشق یعنی هر چه بینی عکس یار

عشق یعنی سوختن یا ساختن عشق یعنی زندگی را باختن

عشق یعنی در جهان رسوا شدن عشق یعنی مست و بی پروا شدن

عشق یعنی با جهان بیگانگى
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : امیر
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 5:20 PM

معجزه بی معنی است

هر چه انجام شود تقدیر است

دیگر اینجا قلم از دست تو در دفتر من جاری نیست

از من خسته دگر تاب و تب یاری نیست

این جگر سوخته را

قدرت همپایی نیست

سفرت خوش باشد و دلت بی برگشت

که در این کوچه دگر

همدم تنهایی نیست




سلام ندای همیشگی
بابت حضورت ممنونم
از اینکه دیر به دیر میام شرمنده ٬ راستش می خواستم تا آخر امتحاناتم نیام ولی دلم برای نوشته هات تنگ شده بود
خوب موقعی هم اومدم

همین








تا دوباره ...





























پاورقی: عشق خنده داره ٬ خنده هم یه عشقه


وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : گل یخ
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 3:02 PM


گل های مریم را در آب انداخته ام

کنار عکست عود روشن کرده ام

ته سیگار های سوخته را دور ریخته ام

پرنیان دیدار پوشیده ام و منتظر...

گویی صدای پای کسی پشت دیوارها

مرا نوید رسیدنت می دهد.

بیا دارم سازم را کوک می کنم

می خواهم ترانه ی قدم هایت را امشب بنوازم

وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : فرزاد
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 12:29 PM
...
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : میثم
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 12:27 PM
سلام ندا جان
این بارم عالی نوشتی
موفق باشی
خداحافظ
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : ساغر
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 10:38 AM
سلام ندا جان خوبی خانومی.نمیدونم به قول شما شاید فاز بد میدم.ولی خوب دیگه شما دوستان مجبورین تحملم کنین
تنهاترین من
تنها نذار منو
تنها سفر نکن
سفر نکن
این دل شکسته
از یاد رفته رو
دیوونه تر نکن
می بوسمت
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : ساغر
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 10:34 AM
زمانه،زمانه عاشق کشان است نازنین.



وقحطی عشق،



فرهاد ،



تیشه و



کوه



در برهوت ادمی



وعشق قربانی بسترهایمان تا طلوع صبح



ان هنگام که خستگی تنمان،



رنگ ولعاب از رویمان می زداید.



وچه حقیرانه است عاشقی مان



در صبحی دیگر



برای بستر خالی شبی دیگر

.

.

.

زمانه،زمانه عاشق کشان است نازنین

وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : علیرضا
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 10:02 AM
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
سلام
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : علیرضا
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 10:01 AM
میزنم چنگی به سازم
من همان مهرم رازم.،
من همان عاشق پاکم
که به کام عشق هلاکم

بر لبم خنده توست
در دلم چهره توست.،
در هوای تو به بادم
تو ببین , ببین چه سادم

من نشسته ای به راهم
تو بیا ای تکیه گاهم.،
تو بشو تنها پناهم
تو بیا ای سرپناهم

وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : مرموز
چهارشنبه 12 دی ماه سال 1386 ساعت 02:52 AM
من نمیگویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد ....ویکتور هوگو

خوبی آبوجی ندا
عزیز به سایت یکی از دوستای ما که منم توش فعالیت دارم و قسمت فروم هم داره سر بزن وقت کردی
فروم خیلی خوبیه با اینکه تازه راه افتاده
www.pandedel.com
به همه توصیش میکنم
منم اونجا همون مرموز هستم(mysterious)
وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : یه رهگذر
سه شنبه 11 دی ماه سال 1386 ساعت 12:12 PM
دریاب و باور کن :

استواری پاهایت را * قدرت دستانت را * نجابت چشمانت را * راستی گفتارت را * خلوص رفتارت را * درستی کردارت را * پاکی اندیشه ات را * بینش عمیقت را * هوش سرشارت را * اراده ی محکمت را * تفکر خلاقت را * سلامتی ات را * زیبایی ات را * اخلاق نیکت را * بخت خوبت را * ارزش نفست را * صبر جمیلت را * اجابت دعایت را * عاقبت خیرت را * استعدادهایت را * موقعیت هایت را * اطلاعات خوبت را * وقت گرانبهایت را * کوشش بی حسابت را * پیشرفت حتمی ات را * توانایی نا محدودت را * موفقیت در کارت را * پشتکار شکست نا پذیرت را * اشرف مخلوقات بودنت را * درد دردمندان را * چشم معصوم کودکان را * سلام بی طمع دوست را * نگاه نگران پدر را * دل بی قرار مادر را * نفس گرم یار را * لطف بی کران پروردگار را * گذشته ی رفته و اینده ی نیامده را * عشق را * زندگی را


وب/وبلاگ پست الکترونیک
نویسنده : خلود
سه شنبه 11 دی ماه سال 1386 ساعت 08:58 AM
و دیاردوست داشتن را که طی کنی به وادی عشق خواهی رسید.و همین ما را بس
یادت بماند که صد تا بوسه طلب دارم. پای م که به ایران رسید از تو خواهم خواست بوسه های م را.
۹۹ تا می بوسم ت لذا یکی می ماند.
شاد مانی مهربان دوست
وب/وبلاگ پست الکترونیک










من اسمم سامه ... اینجا کجاس؟
چی باید بنویسم؟ شما اسمتون نداس؟

علی شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://kianlouei.blogfa.com

سلام ندا خانم.
وبلاگتون هنوز قشنگه و پر محتوا.
اگه تونستی به من سر بزن.

۱۱ شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://joojeyeman.blogfa.com

سلام زیبا نوشتی به منم سر بزن و راهنماییم کن و نظر بده خوشحال میشم بای

[ بدون نام ] شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

امشب هوای ساحل روحم چه بی ریاست
رویای او غم از دل من پک کرده است
اندوه دوری از تپش یک نگاه ناز
دل را به رسم عاطفه نمنک کرده است
یادش به خیر دسته گلی از صداقتش
در لابلای شهر وجودم نشسته بود
دست مرا به رسم وفا سبز می فشرد
دستش اگر چه از غم یک عمر خسته بود
او رفت و کوچه های غریبانه زمان
در یک سکوت خسته و معصوم مانده اند
گل های سرخ عاطفه هم بی حضور او
در گردباد حادثه مظلوم مانده اند
از پشت آرزوی تمام بنفشه ها
ناگاه یک فرشته به فریاد دل رسید
دستان آسمانی خود را به رسم عشق
بر گونه غریب گل اطلسی کشید
احساس جز شکفته شدن آرزو نداشت
یک بار دیگر از تپش عشق خیره ماند
باران گرفت و نغمه موزون لطف او
یک صفحه از کتاب صفا را دوباره خواند
از آن زمان بهار دلم جور دیگریست
یک جای آن حضور شکوفای انتظار
جای دگر بلور شکیبای شبنم ست
اما اگر بنفشه زیبای من نبود
ایا کسی به کوچه احساس می رسید
ایا صدای غربت این روح خسته را
نیلوفری نجیب و صمیمانه می شنید
باران لطیف و پر تپش و مهربان ببار
زیبایی ات تداعی تصویر ماه اوست
تنها عبور آبی تو در دل زمان
گویای عشق پک و دل بی گناه اوست
ای آسمان آبی قلب بهاریت
تا بیکران شهر صداقت پناه دل
ای چتر غنچه های شکسته ز درد عشق
ای چشم تو امید گل بی گناه دل
رویای عاشقانه پیوند با دلت
زیباترین تجسم پایان خستگی ست
نبض لطیف عاطفه ات تا ابد رساست
این اوج روشنایی دنیای زندگی ست
باران مهربانی از دوردست عشق
بر روح پک یاس امیدم چکیده است
فریاد انتظار مرا از گلوی عشق
حتی افق به رسم تواضع شنیده است
عطر عبور آبی ات از ک.چه باغ عشق
گلبوته های یاد مرا ناز می کند
نیلوفر غریب نگاهت از آسمان
چشمان انتظار مرا باز میکند
نقاشی نگاه صمیمانه ات هنوز
مانده میان یاسمن آرزوی من
چشمان تو خلاصه اوج پرنده هاست
و قصه ایست از عطش جستجوی من
تو رفتی و نگاه تو از شهر دل گذشت
من در حریم عاطقه پروانه ام هنوز
در باور حقیقت بی انتهای عشق
مجنون ثفت به یاد تو دیوانهام هنوز

[ بدون نام ] شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ

امشب هوای ساحل روحم چه بی ریاست
رویای او غم از دل من پک کرده است
اندوه دوری از تپش یک نگاه ناز
دل را به رسم عاطفه نمنک کرده است
یادش به خیر دسته گلی از صداقتش
در لابلای شهر وجودم نشسته بود
دست مرا به رسم وفا سبز می فشرد
دستش اگر چه از غم یک عمر خسته بود
او رفت و کوچه های غریبانه زمان
در یک سکوت خسته و معصوم مانده اند
گل های سرخ عاطفه هم بی حضور او
در گردباد حادثه مظلوم مانده اند
از پشت آرزوی تمام بنفشه ها
ناگاه یک فرشته به فریاد دل رسید
دستان آسمانی خود را به رسم عشق
بر گونه غریب گل اطلسی کشید
احساس جز شکفته شدن آرزو نداشت
یک بار دیگر از تپش عشق خیره ماند
باران گرفت و نغمه موزون لطف او
یک صفحه از کتاب صفا را دوباره خواند
از آن زمان بهار دلم جور دیگریست
یک جای آن حضور شکوفای انتظار
جای دگر بلور شکیبای شبنم ست
اما اگر بنفشه زیبای من نبود
ایا کسی به کوچه احساس می رسید
ایا صدای غربت این روح خسته را
نیلوفری نجیب و صمیمانه می شنید
باران لطیف و پر تپش و مهربان ببار
زیبایی ات تداعی تصویر ماه اوست
تنها عبور آبی تو در دل زمان
گویای عشق پک و دل بی گناه اوست
ای آسمان آبی قلب بهاریت
تا بیکران شهر صداقت پناه دل
ای چتر غنچه های شکسته ز درد عشق
ای چشم تو امید گل بی گناه دل
رویای عاشقانه پیوند با دلت
زیباترین تجسم پایان خستگی ست
نبض لطیف عاطفه ات تا ابد رساست
این اوج روشنایی دنیای زندگی ست
باران مهربانی از دوردست عشق
بر روح پک یاس امیدم چکیده است
فریاد انتظار مرا از گلوی عشق
حتی افق به رسم تواضع شنیده است
عطر عبور آبی ات از ک.چه باغ عشق
گلبوته های یاد مرا ناز می کند
نیلوفر غریب نگاهت از آسمان
چشمان انتظار مرا باز میکند
نقاشی نگاه صمیمانه ات هنوز
مانده میان یاسمن آرزوی من
چشمان تو خلاصه اوج پرنده هاست
و قصه ایست از عطش جستجوی من
تو رفتی و نگاه تو از شهر دل گذشت
من در حریم عاطقه پروانه ام هنوز
در باور حقیقت بی انتهای عشق
مجنون ثفت به یاد تو دیوانهام هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد