حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

روز من و بهانه ی نوشتنم

میان این همه خار و خس ؛؛ هنوز هم بوته ی گل سرخ را میبینم!!!
باز جای شکرش باقیست
18سال پیش در چنین روزی به لطف ایزد منان روح  زندگی در کالبدم دمیده شد ؛؛
گریه های من اشک شوق را به دیدگان مادرم نشاند
 و چه عاشقانه مرا در آغوش کشید و ندایم نامید و همیشه منا دی رحمتم خواند
آری امروز زاد روز من است .یک سال دیگر هم گذشت .
و اما سالی که پیش روی من است ...
شروعی دوباره برای درک کرامت یک قطره ی باران ؛ که چه میکند با دل های دریایی
و پرواز در دیاری که پر کشیدن با بال هایی پاک و آبی را به همراه دارد
و من تا هر وقت که زنده ام مدیون خدایم خواهم بود که روح سبز زندگی را در کالبد خاکیم دمید

در سرزمینی پا گرفته ام که عشق در برگ برگش جاریست؛؛؛
 در آغوش مادر و پدری دلسوز و خانواده ای گرم و صمیمی
سپاس خدای را که به چشمم تقدسی ارزانی داشت که جز زیبایی را نبیند...
 و گوشم نشنود جز سمفونی عشق؛
و قلبم به لرزه در نیاید جز به یاد عشق ؛؛؛
پس من باید کسی باشم ؛؛ سرا پا عشق ؛؛ احساس ؛؛ حرف؛ کلمه  ....
همه این ها به لطف حق ؛؛ در کالبد شخصیتی ریشه کرده ؛ جان گرفته و بزرگ شده به نام ندا
حال این ندا ؛؛ با تمام احساس خود و این بار با درایت کامل میگوید...
.فردا از آن من است؛؛ سر شار از روح سبز زندگی ؛
اگر خدا بخواهد و لطفی به این کمترین نماید


_______________
و اما  سخنی با دوستان
بنویس دوست من؛ نام کوچکم را بزرگ کنار نام خودت همان گونه که من نوشتم 
و در خاطرات آینده ات مصور کن که زمانی بوده ام و بوده ای
فردا روزی دلم برای تک تکتان تنگ میشود...
 که همچون کودکانی معصوم؛؛ پاک و بی ریا...
قهر و ناز هم را تحمل کردیم؛؛ پای درد و دل هم نشستیم
و چه بی دریغ مهربانی را نثار دلهایمان کردیم ؛
آری فردا روزی که کسی با من نیست؛
 به یاد خاطرات بی زوالم ؛ به یاد تک تکتان اشک حسرت خواهم ریخت
و براستی که...
 در زندگی حرف هایی هست که فقط باید بلعید و خاطراتی که  فراموش نمیشوند هرگز . همین


 

نظرات 22 + ارسال نظر
روزبه چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

اول شدن...
؟!
چه معنایی داره ؟
اینو خوب اومدی:
~~~~~~~~~~~~~~~
در زندگی حرف هایی هست که فقط باید بلعید و خاطراتی که فراموش نمیشوند هرگز .

یوسف چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

ندا جووووون اومدم..دیدی؟؟
ببینم تولدته؟؟؟؟؟؟؟
اگه تولدته:
.
.
.
هوارتا موبالک باشه!!بوس بوس
راستی کیک هم به شام اضاف شد!! :دی

یه رهگذر چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ب.ظ


مهربانم زندگیت بی عشق مباد
اشک ماتم در رخت پیدا مباد
مهربانم خاطرت غمگین مباد
مهر یزدان در دلت کمرنگ مباد
و...
ساده میگویمت تولدت مبارک . همین

پوریا چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

یاسی همون یار دیروز پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام ندای گلم خوب باید بگم اینم از خوشانسی منه که درست بعد از مدتها روز تولدت امدم اینجا
خانمی گلم تولدت مبارک عزیزم امیدوارم که همیشه وهمیشه پاینده باشی وقلم زیبات هیچ وقت از دستانت نیفته گلم وباز امیدوارم که دل مهربونت هیچ وقت گردوغبار غم نگیره
کاش میشد از تنگ دلت ماهی قرمز احساس بگیرم
تا ابد باز بمیرم
بنویسم
دل تو رنگ بهار است.. کاش میشد
خوش بین و خوش باش و خوش بگذر از این وادی
که ما بودیم و هستیم و می مانیم در این گرداب طوفانی
گلم تولدت مبارک

عباس پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.topolii.blogfa.com

سلام
مبارکه
تبریک میگم
......................................................................
موفق باشی
التماس دعا

علیرضا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.taropud.blogfa.com

آمدی و با آمدنت،لبخند خدا را دیدم

همچو آن باد صبا بر سر تو چرخیدم

در همان منزل الله به تو خندیدم

با آمدنت، لبخند خدا را دیدم

علیرضا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.taropud.blogfa.com

۱۸

۱۱


۶:۳۰

mehdi پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.khate3evom.blogfa.com

روز امدی دیگر....

گل یخ پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ


چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی
تولدت مبارکککککککککک

روزبه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

این چند روز مدام می یام اینجا که اولی باشم...
تو پستت هم که اول شدم
اما منتظر امروز بودم...
۱۸ بهمن................
تو به من گفتی ۱۸ بهمن
نه ۱۷ بهمن....
کدومشه ؟؟!!!
اما من همون ۱۸ رو قبول دارم.....
شدی ۱۸ ساله
...
۱۸ سال یه نفسی از تو می رفت و می یومد و خواهد رفت
نفسی که به ازای هر رفت و اومدیش یه چیز مقدس داره!
اونم...
نه بذار واسه وقتی تو هم باشی تا اونجا برات بحرفم......
اینجا حالم مساعد نیست!
برات دعا می کنم...مث همیشه...
همیشه به یادت هستم دوست من....///
~~~~~~
~~~~
~~~
~~
~

ساده است نوازش سگی ولگرد ...
شاهد آن بودن که زیر غلتکی می رود و گفتن که سگ من نبود ...
ساده است ستایش گلی , چیدنش و از یاد بردن که گلدان را آب باید داد ...
ساده است بهره جویی از انسانی , دوست داشتنش , بی احساس عشقی ... او را به خود وانهادن و گفتن که دیگر نمی شناسمش ...
ساده است لغزش های خود را شناختن , زیستن به حساب دیگران و گفتن که من این چنینم ...
ساده است چگونه می زییم .... باری زیستن سخت ساده است و پیچیده نیز هم....

-----------------
یاور همیشه حکایت های تو و خودت:
روزبه

مصطفی پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://bani.blogfa.com

سلام

امید وارم که خوب باشید

تولدت رو هم تبریک میگم البته با یک روز تاخیر

دانه ای از نو روییده شده ونامی نام ندا

که شاید منادی باشد

مطمئن باش اولی که منادی شدی

وقت کردی یه سر بزن میخوام برگردم

بدرود

باد

مرجان پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

لای لای بیا دستمو بگیر یوسف برقصیم تولد ندایمه :دی
موشی تو هم بیا ((=

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

وایسا وایسا یه قر کمر بیام (غشمولک)

تولدت موبالک بوشه ندایم :-*
ایشاا... ۲۰۰ سال زنده باشی قربونت برم
خوشحالم که نوشتی :)

بابای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ

نی نی تولد مبارک

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:24 ب.ظ

۱۰۰ سال به این سالا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:24 ب.ظ

قدم نو رسیده مبارک

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ

ببینم تو این حرفای کلومبه و سولمبه رو از کجا می یای می نویسی ؟!

علیرضا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

ساز تو دهد روح مرا قوت پرواز
از حنجره ات پنجره ای سوی خدا باز
احساس من و ساز تو
جانهای هم آهنگ
حال من و آوای تو یاران هم آواز
گلبانگ تو روشنگر جان است بیفروز
قول و غزلت پرچم شادیست برافراز



این شعر از کیه

خیلی قشنگه

از کی ؟

روزبه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

دستت درد نکنه خاااااانم.....

[ بدون نام ] جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

.....................

ساحل جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ http://dokhtaresahel.blogfa.com/

سلام
وبلاگ جالبی دارین
تولدتون مبارک
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشین
در پناه حق

[ بدون نام ] جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد