حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

پیشوار عید ؛شاید زود ولی... باید

 

 

آری زمستان ،بهاری شدن را باور کرد،
چرا که نقشبند قضا ، در درون شکوفه ی جانش خزیده
.طبیعت شرح  حال سوختن شمع است و چرخیدن پروانه گرد آن که چه عاشقانه میسوزد
زمستان شتابان ، راه معرفت را به عاشقان به ودیعه نهاد
.تا پرگار ایام نقطه ای برای بهانه ها بیابد و دائم بچرخد دایره وار
و این چرخش چه پر رمز و راز است و چه حکایت ها به دنبال.
و من حکایت نویسی گمگشته و حیران در این وادی
نمیدانم چه بگویم ؛چه بنویسم ؛ تا قطره ای باشد در مقابل دریا.
 فقط دست به دامان کسی میشوم که این گردونه دوار را چرخاند و چرخیدیم
 دیدیم و دیدی ولی افسوس که" ندیدم و ندیدی "آنچه باید  میدیدیم
تحویل امسال عهدی میبندم با  خودم تا اگر عمری باشد و توفیقی ببینم آنچه را که باید
برای همگی از درگاه حق توفیقی خواستارم روح افزا و ماندنی
باشد فراموشتان هم نشوم . همین

 

 

سالتان باد به صد سال فرحبخش قرین

 

نظرات 79 + ارسال نظر
سمانه اسحاقی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://samaram.blogsky.com

اولا که بنده نیز پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می کنم.
نگاهی اجمالی به نوشته هایتان انداختم. به دل می نشینند. درود. سر فرصت کامل مطالعه می نمایم.
یا علی

میثم سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://eshghemansaghar.blogfa.com

سلام ندا جان
عیدتم مبارک
سال خوبی رو برات آرزو میکنم
موفق باشی
خدا حافظ

ماهک سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ http://baroon77.blogfa.com

بهار بهار صدا همون صدا بود
صدا ی شاخه هاو ریشه ها بود
بهار بهار قلک عیدی امون وقتی شکست
باهاش شکست دلامون
چقدر دلم فصل بهارو دوست داشت
واشدن پنجره هارو دوست داشت
یه حرف یه حرف حرفای من کتاب شد
آخ که همش سوال بی جواب شد
ندا جان سلام
خوبی مرسی که همیشه به من و سعید لطف داری
سال خوب و پر برکتی داشته باشی...

تارا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://dokhtare-darya.blogsky.com

سلام
مثل همیشه جالب خسته نباشی
به من هم سر بزن
خوشحالم می کنی

محمد سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com

سلام ابجی جونم
خوبی عزیز
ممنون که سر زدی و خبر کردی
من هم پیشاپشو تبریک میگم و بهترینها رو ارزو می کنم
خیلی کم بهمون سر می زنی
نظرتون در مورد مطلب من هم ننوشتی
اپت عالی بود
ممنونم تنهام نمی زاری
باز اپ کردی خبر کن
بیا پیشم
منتظرتم

بهار را باور کن
باز کن پنجرهها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
و بهار
روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
همه چلچله ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه جشن اقاقی ها را
گل به دامن کرده ست
باز کن پنجره ها را ای دوست
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت
برگ ها پژمردند
تشنگی با جگر خک چه کرد
هیچ یادت هست
توی تاریکی شب های بلند
سیلی سرما با تک چه کرد
با سرو سینه گلهای سپید
نیمه شب باد غضبنک چهکرد
هیچ یادت هست
حالیا معجزه باران را باور کن
و سخاوت را در چشم چمنزار ببین
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
خک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی
تو چرا اینهمه دلتاگ شدی
باز کن پنجره ها را
و بهاران را
باور کن....

یه رهگذر سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ


پیش پای نو بهارم، بامن از گلها بگو ............
پشت پرچینهای باغ از رقص بلبلها بگو.........
از شمیم عطر گلها زباغستان دل بگو ........
از شقایق های عاشق ، عطر سنبلها بگو .....
از غرور غنچه امید و این دلهای وابسته بگو .......
با من از رگبار باران بیقراریهای ابرها بگو .......
از تلاطمهای دریا ، صبر ساحلها بگو ........
از پرپر شدن هزاران گل در این خاک بگو .....
بازهم از ریشه جوشان این گلها بگو .......
از لب خندان اشک شوق گلهای سرخ بگو .....
کاروان گل رسید ، از عشق محملها بگو ...........
از گل محمدی که می راند مرا تا خاطره بگو ......
از من و ما ، شعله جانسوز محفلها بگو .........

رهگذر سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ http://neey-labak.persianblog.ir

سلام

تو را می شناسم !

وقتی آسمان تو را آبستن بود . رنگین کمان را بارها و بارها در او

دیده ام .

وقتی بدنیا آمدی . ستاره ای به گوشت آویختن

قدری مه را به پشت چشمانت کشیدند

تو را می شناسم !

از سینه ی خورشید شیر می خوردی

باران آبشار زلفانت بود

و برف همیشه بر دامن تو آرمیده بود

تو را می شناسم !

تو از جنس بهاری

همان ندای خیزیده در لابلای پیچک زمان

بهار بر شما فرخنده باد

بدرود


( رهگذر )

سلی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ

سال نو توام مبارک...پیشاپیش البته..
ندا آرزوی قبولی تو کنکور برا من فراموش نشه منم برا تو دعا میکنم..:ی

ر و ز ب ه سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:15 ب.ظ

من گم شده ام در تو یا تو گم شده ای در من ای زمان... کاش هرگز آن روز از درخت انجیر پایین نیامده بودم ..کاش..
~~~

س ل ا م ندای خوبم
امیدوارم که خوب باشی :)
اول از هر چیزی برات آروزی موفقیت مخصوصا در همون چیزی که خودت می دونی...رو می کنم تو این سال ۸۷ بعد هم سلامتی خودت و خانوادت :)
یک سال دیگه هم با هم گذروندیم... . . .
ندای خوب من دارم می رم اما روز شنبه یا یک شنبه ی هفتهخ ی دیگه برات یوزر و پسورد رو می ذارم آُف
خوب؟
چرک نویس کردم اما هنوز کار داره
وب لاگ خودم رو می تونم روز عید آپ کنم اما خونه ی ما رو چون ترتیبش به هم خورده و نمی دونم کی آپ میشه می ذارم دست گل تو عزیزم
قربونت برم
مراقب خودتم باش
موفق باشی
سال خوب و خوش و خرم در کمال آزادی رو برات آرزو می کنم عزیزم
:))
فعلنااا.....

ساغر سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.saghar60.blogfa.com

خواستم تا با قلم نجوا کنم

خواستم تا عقده دل وا کنم

خواستم تا سینه را دریا کنم

خواستم تا اتشی بر پا کنم

خواستم حرفی بگویم سرد سرد

تا رها سازد مرا این درد سرد

دیدم ارام و قرارم نیست نیست

اشنایی در کنارم نیست نیست

وه چه روزگار پر شوروشریست

مردمانش را نقاب دیگریست

عشق می ورزی خدابت می کنند

دوست میداری جوابت می کنند

کوه باشی استخوانت بشکنند

ناله باشی در دهانت بشکنند

مهربانی غرق در گردابهاست

شادکامی ها فقط در خوابهاست

روزگار ما شبی بی انتهاست

سردوتاریک است و بس پرماجراست

گوش کن ای جان پیام عاشقی

حلقه کن در گوش نام عاشقی

عاشقی را اتشی ویرانگر است

عاشقی از ناامیدی برتر است

عاشقی را عشق درمان می کند

اب با اتش چه کرد ان می کند

ـــــــــــــــــــ
پیشاپیش عید تبریک میگم سال خوبی داشته باشی

نسی جوون سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ

به نام خدا
سلام...
خوبی ندا جوون؟؟؟
اول امتحان می کنم بعدا می کامنتم

نسی جوون سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ

خوب پس تائیدی نداره چیزی نگم بهتره...
مرسی عزیزم از اینکه اومدی و سر زدی....
من واسه مدت خیلی زیاد که نمیشه گفت ولی منتظر یه روزه خیلی خاصیم البته شاید ماه ها طول بکشه ولی خوب منتظره اون روزم...
وبلاگم و کسه دیگه ای آپ می کنه...
خوشحال شدم از آشنائیت...
پیشاپیش سال نوتم مبارک عزیزم
بوووووووووووووس
یا حق!

مونا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:44 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام ندا خانومی
چه وبلاگ خوشگلی دارم!
چه شعرای قشنگی!
آفرین عزیزم
ندا خانوم:
میای تو وب ما کامنت میزاری در میری؟!!!( غشمولک!!!)
عزیزم امیدوارم سال خوب و توام با خوشبختی داشته باشی.
انشاا.. بعدا بیشتر با هم آشنا می شیم.
قربانت عزیزم
موفق و شاداب باشی

گل یخ سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ


این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی ها و بدی هایت ... دوستت دارم
با همه خوبی ها و بدی هایت ... دوستت دارم
با همه خوبی ها و بدی هایت ... دوستت دارم

علی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ http://kianlouei.blogfa.com

سلام.
سال نو سال پر بار و سبزی باشه براتون در تمام مراحل زندگی.

پارسا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.parsa-divoone.blogsky.com

سلام. چه عجب یادی از ما کردین؟
ساله نو تون پیشاپیش مبارک.

مرجان سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام ندایم :-****

از اون عکس دومیه خیلی خوشم اومد ندایی :) رنگ بهار داشت :) رنگ دوست :))))

منم پیشاپیش عید رو بهت تبریک میگم عزیزم

قربونت :-****

امیر سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

به نظر نوشته خودتونه ....
خیلی خیلی زیبا مینویسین، حداقل توی این سن واقعا بعیده
سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم بهتون و امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشین و پر از موفقیت و حس خوش خوشبختی ....
...
توی نوشتتون خط دهم فکر کنم به جای افسون باید مینوشتین افسوس ... درسته یا سوتی دادم ؟! من آیکیو پایینه اگه سوتی دادم شما ندید بگیرین ! ;)

شاد باشین
فعلا

غریبه سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام سلام

برای اینکه بدونی میام و بهت سر میزنم و .... همیشه به یاد آبجی های گلی مثل تو هستم ... این تبریک هول هولکی رو ازم بپذیر تا اینکه ببینیم خدا کی قسمت میکنه که ما هم مثل بچه آدم دو دقیقه وقت داشته باشیم و یه چاق سلامتی درست و حسابی با بهارت بکنیم !!

مرسی از این که آپ کردی عزیزم ..
یا حق

فرید چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.golhayekaghazi.blogfa.com

مبارک تو هم باشه دختر همیشه روان...!

سین مثل ستاره چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ


انگشتانم را هاشور می زنم
و صبر می کنم
تا چلچله ها در حیاط پشتی بخوانند
و من بفهمم وقتش شده
بعد هاشورها را شیار بزنم
و لای شیار ها
ردیف ردیف
بنفشه بکارم
و راه بیفتم از این شهر به آن شهر

سال ها بگذرد

آن قدر که دیگر نباشم
و در لالایی های زمستانه
مادرها
قصه کولی ای را بگویند
که دامن پرچینش روی زمین می کشید
و هر سال
زودتر از موعد
در دستهایش
بهار ارمغان می آورد

خانومی عیدی من یادت نره

سین مثل ستاره چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

انگشتانم را هاشور می زنم
و صبر می کنم
تا چلچله ها در حیاط پشتی بخوانند
و من بفهمم وقتش شده
بعد هاشورها را شیار بزنم
و لای شیار ها
ردیف ردیف
بنفشه بکارم
و راه بیفتم از این شهر به آن شهر

سال ها بگذرد

آن قدر که دیگر نباشم
و در لالایی های زمستانه
مادرها
قصه کولی ای را بگویند
که دامن پرچینش روی زمین می کشید
و هر سال
زودتر از موعد
در دستهایش
بهار ارمغان می آورد

فقط ۸ روز مونده چهههه خوبببببببببببببببب

یوسف چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

بهار خرمی برات آرزو دارم!

ماهک چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ http://baroon77.blogfa.com

حتی اگر نباشی ، می آفرینمت

چونانکه التهاب بیابان سراب را

ای خواهشی که خواستنی ترز پاسخی

با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را

.....بهد از چند ماه دوباره آمدم به اتنظار شنیدن صدای دلت...منتظرم

غلامرضا چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.vahmesabz.blogfa.com

سلام دوست من
مثل همیشه زیبا و روان .
من قلمم بر زمین افتاده و هنوز رمقی برای بدست گرفتن قلم در توانم نیست . روز و شب را به نظاره مینشینم و با خود تکرار میکنم آنچه از این دوران باید به یاد داشته باشم تا اگر عمری به این دنیا داشتم برایتان بازگو کنم این دوران سیاه را . دوران تلخ ریا کاری.......
خدانگهدار

محمد پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com

سلام ابجی جونم
بیا ببین درست شده

نخل های عاشقانه پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://volekabadan.blogfa.com/

.`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * [گل][بوسه]. * ... *. * . * . ¸.•´¸. •[گل][بوسه]*¨) ¸ .•* ¨)
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤[گل][بوسه]_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ . * . *[گل][بوسه] . * .
(¸.•'´[گل][بوسه](¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)[گل][بوسه] ¸.•'´) ¸.•'[بوسه][گل]´)
«`'•.¸.[گل][بوسه]¤.[بوسه].[گل]......¤.¸.•
سلام ..خوبی......بیا به ما هم سر بزنید....ما منتظرتیم

پسر ایرانی پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ق.ظ http://bikhodahafezi.blogfa.com

سلام ندا

بخاطر یاد آوریت ممنونم
برات بهترین ها رو آرزو می کنم
و امیدوارم که سال رو به خوبی به پایان برسونی
و سال خوبی رو شروع کنی


همیشه سبز باشی

صمد پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://cnclick.blogfa.com

بوی عیدی، بوی توت، بوی کاغذرنگی،
بوی تند ماهی‌دودی وسط سفره‌ی نو،
بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ،
با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!


شادی شکستن قلک پول،
وحشت کم شدن سکه‌ی عیدی از شمردن زیاد،
بوی اسکناس تانخورده‌ی لای کتاب،..........


فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیا،
شوق یک خیز بلند از روی بته‌های نور،
برق کفش جف‌شده تو گنجه‌ها،

عشق یک ستاره ساختن با دولک،
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه،
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب،

بوی باغ‌چه، بوی حوض، عطر خوب نذری،
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن،
توی جوی لاجوردی هوس یه آب‌تنی،
با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم
---------------------------------------------------------------

سلام
ندا جان منم پیشاپیش تبریک میگم عید رو

فقط برام دعا کن عید خبر های خوشی از طرف محبوب برام بیاد

دعا کن محبوبم تا عید برگرده...............

ساغر پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.koodakestan.mihanblog.com

سلام ندا
هر چند که نتونستم توو این مدت زیاد بهت سر بزنم ولی این پست بهونه ی خوبی شد.
امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی و بهترینها رو برات آرزو می کنم
سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
یادت اندر هر دو گیتی برقرار و بر دوام

علیرضا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

ای روی ماه منظر تو نو بهار حسن

خط و خال تو مرکز لطف و مدار حسن

در چشم پر خمار تو پنهان فنون سحر

در زلف بی قرار تو پیدا قرار حسن

علیرضا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

تمام فصل های خدا زیباست

هر کدوم با جلوه های مختلف

علیرضا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

بهاران خجسته باد

رضا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

این روزها بیشتر از هر وقتی کلمه هام خرج دوستام میشه
مگه من غیر از کلمه چیز دیگری هم هستم در این مجازگاه ؟
وجهی از من حدف شده که حشو دوستی بوده
ممنون که همیشه دوستی
موید باشی و باشی ندا خانم خوب

علیرضا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

دور از تو دلتنگی هایم را به آغوش میکشم

شب را به امید صبح وصال می خوابم

و صبح را به امید زندگی بهتر می دوانم

باشد که تو خوشحال باشی

مسعود جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.madelshodegan.blogfa.com

سلام ای یار صمیمی

ما دل شدگان منتظرته

دوست داره که بیایی و

طنز ویژه شب عیدو مطالعه کنی

پیشاپیش عیدتون هم مبارک

در پناه حق

غزل جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ http://2972.blogfa.com

شکسپیر: اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید اشک بریزی،لذت دیدن ستاره ها را هم از دست میدهی.
سلام دوست عزیز
زیبا مینویسید دستتون درد نکنه
ممنون که به وبلاگ غزل زندگی تشریف آوردید
بازم آپم و منتظر قدم مبارکتون
امیدوارم همیشه سبز باشید

شهرزاد جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلامم ندا خانومی گلم:
خوبی عزیزم؟؟؟
نوشته های زیبایی بود...
تو همیشه با شعر های زیبایی که گاه و بی گاه برام تو وبم مینویسی غافلگیر میکنی...
کوتاهی منو ببخش اگر که بهت دیر سر زدم..
خوشحال میشم که دوست خوبی همچون ندا خانوم شاعرم داشته باشم و از شعراش لذت ببرم...
اگر با تبادل لینک موافق بودی ؛خبرم کن گلم...
ممنون عزیزم...
موفق باشی...

مهدی(چند قدم نزدیکتر به خدا) جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ق.ظ http://www.mehdi-lovehistory.blogfa.com/

روزی ما دوباره کبوتر هایمان را پیدا خواهیم کرد.

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت .

روزی که کمترین سرود بوسه است.

و هر انسان برای

هر انسان برادری است.

روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند

قفل افسانه ایی است و

قلب برای زندگی بس است.

روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است

تا تو بخاطر آخرین حرف دنبال سخن نگردی.

روزی که آهنگ هر حرف

زندگی است

تا من به خاطر آخرین شعر

رنج جستجوی قافیه نبرم.

روزی که هر لب ترانه ایست تا

کمترین سرود بوسه باشد.

روزی که تو بیایی ،برای همیشه بیایی و

مهربانی با زیبایی یکسان شود

روزی که ما دوباره برای کبوترهایمان دانه بریزیم

ومن آن روز را انتظار میکشم

حتی روزی که دیگر نباشم.

سلام
خوبید خسته نباشید
اپت زیبا بود حرف نداشت
پیشاپیش عید رو بهت تبریک میگم
امیدوارم سال خوب و سرشار از موفقیتی داشته باشی
و در زیر سایه درخت عشق روزهای خوبی رو سپری کنی
یا علی

رضا جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

لطفنا مزیدنا حضرت دوست

علیرضا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

حالا که ...

بیا بقیش و خودت بخون

۩۞۩.*•.سید محمد.•*.۩۞۩ شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ http://bochi.blogfa.com

سلام ندا جان
ببخش که یه کم دیر اومدم
و سال خوبی رو برات آرزو میکنم

۩۞۩.*•.سید محمد.•*.۩۞۩ شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ http://bochi.blogfa.com

حرف های ما هنوز ناتمام
تا نگاه می کنی وقت رفتن است.
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آنکه با خبر شوی،
لحظه‌ی عزیمت تو نا گزیر می شود.
آی...!
ای! دریغ و حسرت همیشگی
نا گهان چقدر زود دیر می شود...

علی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ http://kianlouei.blogfa.com

سلام.
ممنون از نوشته های زیبا و پربارت.
بازم منتظرم.

رهگذر یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://neey-labak.persianblog.ir

سلام

سوالاتت آنقدر زیبایند که نباید با پاسخ های بی رنگ از رعنایی آنها کاست .

وسعت دل آدمیزاد می تواند از سفر تا بی نهایت باشد . دل این ندا در اعلی نقطه ی فوقانی می تپد . پس کسی که از این نعمت برخوردار است باید با تلاطم های آن نیز به نوعی به تعادل برسد .

بهارت بهاری

بدرود


( رهگذر )

ر و ز ب ه یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ

یاهو را چک می کنیم ؟؟!!

جعفر واعظی « آزاد» یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://sayeh7.blogfa.com/

فریدون مشیری : بهار

بوی باران بوی سبزه بوی خاک
شاخه‌های شسته باران خورده پاک
آسمان آبی و ابر سپید
برگهای سبز بیـــــــــد
عطر نرگس رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می‌رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
خوش به حال چشمه‌ها و دشتها
خوش به حال لاله‌ها و سبزه‌ها
خوش به حال غنچه‌های نیمه باز
خوش به حال دختر میخک که می‌خندد به ناز
خوش به حال جام لبریز از شراب
خوش به حال آفتاب
نرم نرمک می‌رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
ای دل من گرچه دراین روزگار
جامه رنگین نمی‌پوشی به کام
باده رنگین نمی‌نوشی ز جام
نقل و سبزه در میان سفره نیست
جامت از آن مِی که می‌باید تهی است
ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
نرم نرمک می‌رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
هفت رنگش می‌شود هفتاد رنگ
ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
نرم نرمک می‌رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
[گل][گل]

سعید از غریبانهای مهربان دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://baroon77.blogfa.com

من در آینه رخ خود مید یدم
و به تو حق دادم.
آه می بینم می بینم
تو به اندازه تنهایی من خوشبختی
من به اندازه زیبایی تو غمگینم. . . .
*********
پیشاپیش سال جدید و به تو ندای عزیز تبریک میگم
.............. سعید .

یه رهگذر دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ


اینهمه تازگی / طراوت و شادابی را ...
تنها در تنگ بلور آبی چشمانی می توان دید که نشسته به انتظار بهار
بهارت سبز سبز سبز و چشمانت همیشه دریایی
سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
یادت اندر هر دو گیتی برقرار و بر دوام

محمد دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com

سلام ابجی جونم
خوبی عزیز
به پاس ....
ممنونم تنهام نذاشتی تو این مدت
بهترین همراه من بودی ممنونم بابت تمام محبتهات
پیشاپیش تبریک می گم
و بهترینها رو واست ارزو می کنم
بالاخره آخرین روز سال86 آمد٬سالی که پر از نشیب و فراز بود ٬ سالی که در آن سرم خیلی شلوغ بود و از این بابت خدا رو شکر میکنم که فرصت و شرایط مطلوبی رو به وجود آورد تا بهتر خودمو بشناسم و خوشحالم همراهی مثه شما داشتم
دنیای بزرگ همیشه جلو پای آدمهای بزرگ ساخته نمیشن هرچند که آرزوهای بزرگ همیشه مال آدمهای بزرگن.یه زمانی خراب کردن پلهای پشت سر٬ از بین بردن آرزوهای کوچیک٬ طرد کردن دوستای قدیمی و....اونقدر برات گرون تموم می شه که اگه تودنیای آینده میون یه ساحل بیفتی دیگه دستی نیست که تو رو مثل ماهی که تنگش شکسته٬ به تنگ بلوری قدیمی و کوچیکت برگردونه
خوب دیگه حالا داریم کم کم به روزهای پایانی سال ۸6 نزدیک میشیم و در این آخرین لحظات٬امیدوارم سال آتی سالی سرشار ازنیکبختی ٬سعادت٬شادی ٬..........و هرچی که دلتان می خواد و صلاحتان است براتون باشه.

برای ما هم دعا کنید

(همیشه منتظرتونم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد