حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

بی کسی تنها کسم ...

من که محو شدم از قاب شیشه ای چشمت دیگر ترسم از تنها ماندن ریخت....چه عالمی

شاید آنقدر بد نباشه اینکه از چشم دنیا هم بیفتم نه؟؟؟ اونوقت چه دنیایی دارم من

آری افتادم از چشمت دیگه ترسم از مردن هم ریخت....آی خداااااااا مردم از خوشی

حال این واژه های آذین یافته با خون دل تقدیم به تو...با یه دنیا تشکر کم چیزی نیست

اما ............

و بارها مرا شکست و من هنوز روی خراش های کوچکی که دیگران بر دلش ..دل به ظاهر شیشه ای رنگش

گذاشته بود مرهم شدم .او رفت من ماندم .او گذشت و من نوشتم. او ترک کرد و من درک

حال این چند خط را در حال و هوای مرگم برایش می نویسم .پس بخوان و بگذر .......

مدفونم کردی .فکرش را میکردم همیشه به همه می گفتم کسی باورش نمی شد . فکر کردم چند روز که بگذرد

تو بر سر مزار این عشق می آیی و محض خاطرات از یاد رفته عاشقیمان قطره اشکی میریزی

اما هیچ .حتی نگاهی .. راست گفته اند(خاک سرد تر از قطب است و تو از قطب سردتر)

به همه می گویم مرگ تنها یک معنی ندارد .خیلی ها آرام و بی صدا جوری که کسی

از آشفتگی قلب شکست خورده شان آگاه نشود می میرند ...درست مثل حالای من

اما باز کالبد بی جانم منتظر دم مسیحی ای توست

و چه جان سختم من .......

این همه مهربانی حق من نبود...حق من نبود و دیگه اینکه.....

حال من خوب است ملالی نیست جز لرزش گاه به گاه دل از لغزش برخی دوستان سهل انگار

با اینهمه اگر عمری باقی بود طوری از کنار زندگی می گذرم که نه دل و نه دست بید های مجنون

از باد بلرزد و نه این دل نازک نا ماندگار .پس ارام بگیر دل بیچاره من... آرام بگیر

شرمنده

نظرات 60 + ارسال نظر
کامران پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ

به خدا مثل دلم پیدا نمیشه هیچ دلی
مثل این دل که شده شیدای تو شیدا نمی شه هیچ دلی

ایمان....همون ایمانه یاسمن پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ http://yasesefideashegh.blogfa

می روم خسته و افسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه خویش
به خدا می برم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه خویش
می برم تا که در آن نقطه دور
شستشویش دهم از رنگ نگاه
شستشویش دهم از لکه عشق
زین همه خواهش بیجا و تباه

سلام ندا
هنوز نخوندم ولی مطمئنم قشنگه گفتم اول بشم بعد نظر بدم اگه بعدش دل نگیره
ممنون که همیشه به کلبه تنهایی سر میزنی ولی خیلی سوتو کور شده همون بلاگی که روزی دوبار آپ میشد
چی میشه کرد اینم سرنوشته
نوشته هات منو یاد دل نوشته های گل نازم میندازه دلم خیلی براش تنگ شده به خدا اگه تیکهتیکه هم بشم یاسمن بازم میگم دوستت دارم
ندا نمیدونم دیگه چی بگم
مراقب باش
یا حق

ایمان....همون ایمانه یاسمن پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://yasesefideashegh.blogfa

مثل اینکه داشتم ماکنت رو مینوشتم داش مامران ما زرنگی کرد و اول شد
من عادت کردم همیشه دوم بشم
تو زندگی هیچ وقت اول نشدم

از تبار درد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
به خدا
نمیدونم چی باید بگم ....حول شدم ....چون
این اولینو آخرین نظری میتونه باشه که من توی این پست میتونم رات بذارم ....
دوست داشتم ...میومدی وبمو اون شعرو میخوندی .....
اما اشکالی نداره ...آدما برای خودشناسی هنوز خیلی وقت دارن ....شاید ما آدما اون وقتی خودمونو بشناسیم که دیگه کار از کار گذشته باشه و ببینیم که دستی دستی دارن می کننمون زیر خاک ...شاید همه ...همه اون وقت باشه که خودشونو نژادشونو میشناسن
اما .............این شعر ...با شعر امیدی که گذاشتم روز وبلاگ ...
همه چیزو از العان برام روشن کرده

فرزاد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام ندا جون
بازم مثل همیشه
خیلی باحال بود
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشانم
نبود بر سر آتش موی از سرم که نجوشد

نمک پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام نمکدون.
خوبی مهربون؟
بابا خبری دیگه از من نمیگیری؟
اصلا میدونی چی شده بود که من یه مدتی نتونستم بیام؟؟؟؟؟؛

خودم پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ب.ظ

آن صبح،
که تولد نگاهم را
به خورشید بخشیدم
و در قاب محدود آن پنجره
که به دیوار باز میشد
سایه آدمکهای خواب زده جان گرفتند
دریافتم
که تمام شب
ستاره هایی را شماره کرده ام
که هرگز در آسمان نبودند
هرگز....هرگز....هرگز

علیرضا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

با سلام
خوبی/؟؟؟؟
نبینم این همه پریشونی رو عزیز
دوری رنجی دارد
کم لطفی عزابی
زخم خنجر رفیق خونی دارد
می دونم چی میگی می دونم چی کشیدی
می دونم و ...
ای دل لبریز از شوق و امید کاش میدیدی که فردا نیستم
یه کمک دبش
ایمان ؛؛؛ نترس ؛؛؛ خوش قیرت
خاک تو بی باکی
ببین تو یه دختری که عزیزی ترکت کته رنج میکشی ببین یه پسر وقتی یه دختر ترکش کنه چی میشه ؟؟؟
اینو حتما ببین
فعلا

حمید پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.truelove.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
قبل از هر چیز روز پدر و میلاد مولای متقیان علی (ع) را به شما و پدر گرامی تان تبریک میگم.

مطالبت زیبا و جالب بود.

من هم آپ هستم خوشحال میش تشریف بیاری. منتظر حضور سبزت هستم.

همیشه شاد و تندرست باشید.
با بارزوی بهترین ها برای شما دوست عزیزم.
ضمنا اپ بعدی من یکم شهریور روز تولدو خواهد بود.
منتظر حضور سبز شما هستم.


امام علی (ع):

آغاز شهوترانی شادمانی و فرجامش تباهی جاودانه است
زکات زیبائی پاکدامنی است

پایان لذتها و بجای ماندن تلخی ها را همیشه بخاطر داشته باشیم

بگذارید و بگذریدو ببینید و دل مبندید. چشم بیندازید و دل مبازید که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت.

آرش پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.ashk-oboose.blogfa.com

برخورد دو احساس
بی چیزی نا خشنود یک لمس
و باد که گونه هایت را به تاراج می برد
با بکارتی که در آغوش تو بر جای میگذارد
هنگامه ی تو را میسازد
ای کاش میدانستیم..!!
عصیان گریز گونه ینفس هایمان
از عشق نیز خسته میشود...!!

ندای عزیزم سلاممممممممممم
من حالم نه خوب ولی بهتره
اما فکر کنم فرشته های این آسمونم تسصمیم گرفتن بمیرن
مثلا بعضیا...آره دیگه نه...!!
به همین زودی جازدی...!!
آره...
بابا از آسمون خسته شدی زمین هم هست ...
خودمم میام استقبالت..!!

دلمو حسابی گرفتی خانمیا.. دوباره هوام ابری شد ...
دیگه این طوری نگوووو.. باشه.......!!

--------------------
به کلبهی منم یه سر بزن..
بازم دلش نمی خواد بوسه هاش تنها باشن..
منتظرم....
البته با ندایی که زندگی رو می سازه نه مرگ رو...

خودم پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ب.ظ http://daftarezendegi

قانون طبیعت است که هیچ کس به تنهای نمی تواند خوشبخت باشد ، بلکه خوشبختی و سعادت را باید در سعادت و خوشبختی دیگران جستجو کرد .
(ویلیام شکسپیر
و لی گشتم نبود نگرد نیست
جالبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هم و ها پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ب.ظ http://gozargahh.blogsky.com/

سلام ندا جان
ممنون که بهم سرزدی و خبرم کردی
بازم مثل همیشه دلمشغولی هات رو خیلی خوب بیان کردی
لذت بردم
شاد باشی و خوشحال
بای

گلناز پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.golnaz-bahal.blogfa.com

سلام ندا جون
کارت حرف نداره عالی بود

میلاد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ http://milad-tanha18.blogfa.com

سلام ندا خانم...
ان شاء الله که متنتان واقعیت نداشته باشد چون با اون نظری که دادید و این آپ من را خیلی تر ساندید خبرش را به من بده
بازم ممنون که خبرم کردی....
ان شاء الله یک عمر زنده باشی ...
موفق تا آخر راه.....

یه وب گرد تنها...رزا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام و بازم سلام
فقط بگم عالی نوشتی همین.قلم شیوایی داری تبریک

چه تلخ می گذرند لحظه ها
آسان می میرند ثانیه ها برای تولد دیگر ثانیه ای
من آرام می گذرم در هر ثانیه بر سایه های غم
اینجا مرگ زمان حادثه ای آشنا نیست
زندگی چنان چون سیگاری می سوزد و می میرد با هر کام
در گذر از ثانیه ها جز خویش به هیچ نمی اندیشیم
عمر را چه آسان می فروشیم ما
براستی عمرمان چگونه طی شد؟؟
کسی پاسخی دارد
عزیز دل سر بلندیه تو بائث سر افرازیی ما

chetoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ق.ظ

هن
آدم بخودش نظر میده
جونه رضا نظر میده
یادت افتاد
اگه دونستی
هن
یادت افتاد

یه دوست مرده جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ق.ظ

مژگانت
صف تیراندازان زبده ای بود
که در مصاف با چشمانم
شاهزاده قلب مرا
به نشانه رفتند

چشمانت
شعله های آتشی بود
که نامش
عشق نهادند
وجانم بسوختند

حال
لختی بیاسای
زبان بگشای
وبگو
با این شهزاده زخمی
با این خاکستر جان
چه اندیشه کنم؟

پویا مهربون جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ق.ظ http://pouyamehrebon.blogfa.com./

سلام عزیزم
ندا جون ای پستت خیلی جالب بود
میگم که اگه میشه منو لینک کنید به نام سرزمین دلتنگی پویا و الهام
من هم تو رو لینکت کردم عزیزم
بازم بیا
دوست دار تو پویا

یلدا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.yalda-224.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خواهر گلم خوبی؟؟؟؟؟؟

ممنونم از اینکه خبرم کردی

خیلی زیبا بود مثل همیشه

موفق باشی ندا جونم

بازم پیش من بیا

یا حق

محمد جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com

سلام ابجی جون
خیلی مخلصیم
ممنون که خبرم کردی
همیشه از این کارا بکن
اپ زیبایی بود
با اینکه بوی غم می داد چرا اینجور نوشتی
هیچ وقت از مرگ استفاده نکن
باز هم منتظرتم

خیلی دلم برات تنگ شده ! از دیروز عصر تا حالا انگار یه قرن گذشته ! دلم می خواد بی پروا دوستت داشته باشم . دلم می خواد داد بزنم عاشقتم ، دلم میخواد همه بدونن دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم

توپولی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ق.ظ http://topolii.blogfa.com

سلام ندا خانوم
فقط اومدم که از شما برای همدردیتون تشکر کنم.
من خوشحالم که دوست هایی مثل شما دارم. راستشو بخوای هنوز متنتو نخوندم فقط اومدم تشکر کنم .
حتما میخونم و برات نظر میذارم.
آرزومند آرزوهایت هستم
یا حق

امیر جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ http://loloknat.blogfa.com

سلام ندا جون
من امروز واسه بار اول بسایتتو خوندم » ولی قول میدم هر وقت اپ کردی بازم بیام اخه خیلی خوب می نویسی . به من خبر بده » راستی خوشحالم می کنی بیای بهم سر بزنی و نظرتو بگی .
امیدوارم به امیر خیالت برسی.

از تبار درد جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام ندا
اومدو سی ان میدونی که کجاس؟
خواستم از موقعیت استفاده کنم برات نظر بذارم ...
شعرتو خوندم ......
اما نه جان نه جانانی .. نه عشق نه ایمانی
که نور حق در دل افروزد
نه کفر انسان را امید پایانی ....جهان در این آتش می سوزد

mioo جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.mioo.blogfa.com

سلام
مرسی که سر زدی
تو هم وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی

پوریا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ http://khamoshi.blogfa.com/

خدایا چه دنیایى خلق کرده‏اى؟ چه آسمان‏هاى بلند، چه گل‏هاى رنگارنگ، چه دریاها، چه کوه‏ها، صحراها، جنگل‏ها، چه دل‏هاى شکسته‏اى، چه روح‏هاى پژمرده‏اى، چه دردهاى کشنده‏اى، چه عشق‏ها، چه فداکارى‏ها، چه اشک‏ها و چه حرمان‏ها...
عجیب آن‏که، بزرگى و عظمت انسان را، در درد و غم و حرمان قرار داده ای جهان را بدون درد و حرمان نمیخواهی تو ما را در آتش غم سوزانده ای و خمیر خاکی ما را با کیمیای عشق
سلام
من نمیتونم بیشتر از یه دفعه بیام و تو قسمت نظرات شما چیزی بنویسم
برا همین خیال نکنین اون دفعه که اومدین و نوشتین و رفتین حرفایی نداشتم و چیزی نگفتم یعنی حق با شما بود
من دوبار که نه بلکه سه بار وقتی میرم وبلاگی اگه حالیم نشه مطالبشو میخونم و تو نوشته هام هم برا یاسی مطمئن باش هیچ حرف بی ربطی نزدم اینو قول میدم بهت
و اگه لازم باشه تند هم میرم و هر چی که لازم باشه رو منباب تذگر به طرفهای وبلاگیم میگم اینو که خودت باورت شده
حالا من شاید تو شرایط اونا نباشم ولی میتونم اون چیزایی که بدردشون بخوره رو بگم و این کار کوچیکی میتونه از طرف من به صاحبام وبلاگ ها بشه نه اینکه بیام برا دلخوش کردن افراد چیزایی بنویسمو برم که ریشه در واقعیت ندارن
حالا این بماند
ولی باور کن اینو از صمیم قلبم میگم متنات واقعا زیبان اینا رو هم دو سه باری خوندم
از اینکه دوست نترسی مثه تو دارم از خدام ممنونم و امیدوارم که همیشه موفق باشین

مریم جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:39 ب.ظ

در عشق جفا بباید و وفا بباید تا عاشق پخته قهر و لطف معشوق گردد، و اگر نه، خام بود و از او چیزی نخیزد، اگر دشنام دوست به از آفرین دیگران ندانی، هنوز از راه عشق بی خبری... ابجد عشقت چو بیاموختم

پیرهن محنت و غم دوختم


حاصل عشقش سه سخن بیش نیست

سوختم و سوختم و سوختم

گفت: ای عزیز قوت از پروانه آتش خورد. بی آتش قرار ندارد، و در آتش وجود ندارد تا آنگاه که آتش عشق او را چنان گرداند که همه جهان آتش بیند، چون به آتش رسد، خود را بر میان زند، خود نداند فرقی کردن میان آتش و غیر آتش، چرا؟ زیرا که عشق، همه خود آتش است.

مــــاهــــان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.alimahan-wow.blogfa.com

سلام خوبی گلم؟ وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم
~~~~~~~~#~~~~~~~~~~~~~~~~###~##
~~~~~~~~##~~~~~~~~~~~~~##########
~~~~~~~~###~~~~~~~~~~~############
~~~~~~~####~~~~~~~#~~~############
~~~~~~~####~~~~~~~~#~~###~########
~~~~~~~~##~~~~~~~~~~##~###~~#####
~~~~~@@~~|~~~@@@~~~~~##~###~~~##
~~~~@#@@@@@@@@@@~~~~~##~######
~~~~@########@@@~~~~~~~##~#####
~~~~~########@@~~~~~~~~~##~####
~~~~~########@~~~~~~~~~~~##~###
~~~~~########@~~~~~~~~~~~~~#~##
~~~@@######@@@@~~~~~~~~~~~~
خوشحال میشم به کلبه عشق من هم سر بزنی

موفق باشی[بوسه][گل]

مریم جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ

گر آشنا شود مه دیر اشنای من
بیگانگی تهی کند از خود برای من
هرگز نکرد ÷رسشی از حال من بلطف
وز انتظار سوخت دل بینوای من
سلام محبوب عزیز من
نمی دونم چه بلایی سر اسمون اومده ؟؟ اره اسمون هم سوخته دل وناراحت داره گریه می کنه !!!!!!!بارون با اون تازیانه های کمر شکنش جونه سکوت رو به لب رسونده!! سکوت ماتمزده وغمگین زیر این بارون وحشتزاداره دست وپا می زنه وفریاد می کشه! ولی..ولی..تو این پریشان حالی اسمون و نا له ی بی پناه سکوت ..توفانی افسار گسیخته به جون درختها افتاده وداره ناله می کنه و در واپسین ناله ی یک اروزی ناکام می شکنه
عزیزه من وقتی به اون چیزیکه دل من خواسته بود وتواز اون گذشتی فکر می کنم غم عجیبی وجودمو خردو نابود میکنه.. این روزها هم پی در پی میگذرند و پرده ی فراموشی روی گذشته هاکشیده می شه ولی من دارم در یک نقطه ی نامعلوم مثل دیونه ها دور خودم میچرخم!وتو هم در حال چرخشی با این تفاوت که تو با آهنگ زمان می چرخی و من با اهنگ ناله ی دل!!!
زیبا روی من...... من در پشت پنجره ی دل به امید دیدار تو فردا ها را سپری می کنم وبا ناله ی دل اهنگ مهر برایت می سرایم وبازم می گویم..........

غلامرضا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.vahmesabz.blogfa.com

سلام دوست من
هر چی جلوتر میری مطالبت عمیقتر و جذاب تر میشه . از صمیم قلب برات آرزوی هر چه بهتر شدن رو دارم.
به روز هستم
خدانگهدار

گلناز جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.golnaz-bahal.blogfa.com

سلام ندا جان من آپم

TaNzAd شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ق.ظ http://tanzad.blogfa.com

مرگ تنها یک واژه نیست..
تنها یک چشم به خم زدن است برای تغییر قبله گاه عشق...
و عشق...
مرگ را می طلبد هر از چند گاهی...
گاه و بی گاه که به یادش می افتی عاشقانه خواهی مرد...
...
آنچه را که هست ببینید...
منتظرم...

ورپریده شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:19 ق.ظ http://varparidan.blogfa.com

سلا ندا خانوم
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من بالاخره آپیدم همونی که خواسته بودی
خوب یا بد ببخشید دیگه
راستی این متن ها رو از کجا میاری من که نمی فهمم
میدونم... آره... نفهمم آخه
اام اون قسمت خاک سردرتر از قطب و ... خیلی باحال بود
ممنون میشم اگه بگی این سخن واسه کیه
منتظرتم باییییییییییییی

علی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام...
مثل همیشه عالی و زیبا
یا علی

علی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.centermusic.blogfa.com

سلام ندا
خوبی ؟
مرسی از این که به من سر میزنی
یاسی و ایمان که دیگه نیستند خیلی حال گیریه .
ولی تو بیا و سری به من بزن
خوشحال میشم
قربانت

فرانچسکو شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ب.ظ http://lover777.blogfa.com

سلام ندا خانم معاوم کجایی
چی شده انگاری پاشیدی

یلدا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.yalda-224.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام به ندا گلم خوبی؟؟؟؟

اومدم که بهت بگم که آپم و منتظر حظور سبزت

موفق باشی آبجی

یا حق

ورپریده یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ http://varparidan.blogfa.com

سلام ندا
خوبی یا بهتری؟؟؟
ممنون که این همه لطف داری
من قابل این حرفا نیستم چشات قشنگ میبینه
من پرسیدم اون قسمت و کی گفته... شاعرش نویسندش کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه میدونی بگو منتظرتم
***خاک سرد تر از قطب است و تو از قطب سردتر***
بایییییییییییییییی

قلمساز یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.amirkhan20.blogfa.com

سلام
حالااااااااااااااااااااااااااااااااا
تا های بعدی

از تبار درد یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
چه خبرا ؟
کم پیدایی؟
من بازم اومدم ....اما انگار ازت خبری نی

علیرضا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

با سلام
خوبین ؟؟؟؟؟
خانومی کردین سر زدین
ممنون
بازم ممنون
همیشه ممنون
فعلا

رزهای سفید(مهدی) دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ق.ظ http://white-roses.blogsky.com

سلام ندا خانوم چقدر زیبا بود
واقعاْ عالی بود


میتونی بیشتر از این منو آزرده کنی
گل سرخ قلبمو سرد و پژمرده کنی
میتونی خط بکشی رو نشون و اسم من
از خودت دورم کنی دور دور تا گم شدن
اما در خاطر تو من موندگارم نازنین
تا غروب این زمین ،تا طلوع واپسین
میتونی از یاد من خودتو رها کنی
مثل گریه تو خودت منو بی صدا کنی
میتونی دل بسپاری به فراموشی من
رنگ هاشا بزنی به غم تنها شدن
بیشتر از من چه کسی تو رو دوست داشت و شناخت؟
چه کسی با سختی شب پاییز تو ساخت؟
میدونم پیش همه منو انکار میکنی
***
روشنی آینمو تو تیره و تار میکنی
اما در خاطر تو من موندگارم نازنین
تا غروب این زمین تا طلوع واپسین

خودم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را
بر ریشه ی آرزوهایت حس میکنی
بخاطر بیاور که.......
زیبایی شهابها از شکستن قلب ستارگان است

سامان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ق.ظ http://yash.blogsky.com

سلام ندا جووووووووووووووووووون ممنون که به من سر می زنی
تو خیلی خوبی اینم که خوبی فقط یه دلیل داره که بعدا بهت می گم
موفق باشی......

یه وب گرد تنها....رزا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام ندا
هنوز اپ نکردی منتظرم
تو آشناترین برای من بودی و تنها باده عشقم که از جام نگاهت سیراب می شدم.دریغ که در یک غروب بی انتها بار سفربستی و رفتی. خاطراتمان را در کوله بارت گذاشتی و عزم سفر کردی. هرچه نگاهت کردم هر چه صدایت کردم هر چه فریاد کشیدم هر چه بر سروسینه کوفتم و نامت را با هزار آرزو بر زبان آوردم خاموش نگاهم کردی و رفتی.آن روز غنچه های بغض در گلویم شکفت و آسمان ابری چشمانم بارانی شد.آنروز پر زدی و رفتی و پیش از آنکه تو را ببویم در میان نگاه مبهوتم پرپر شدی و غمی به وسعت دریا در وجودم طوفانی شد. شاید یک روز وقتی که من تنها در دشت غروب آفتاب را تماشا می کنم از پشت تپه ها با یک سبد پر از یاس و نرگس پیدا شوی.بیایی و به سبزه های دشت شوق شکفتن دهی.من هر شب دعا می کنم که تو هر چه زودتر از مهمانی فرشتگان خدا باز گردی.من هر روز صدای گامهایت را می شنوم که ازآسمانها می آیی و در محراب گلها نماز صداقت می خوانی.و می بینم اطلس ها و مریم ها را که در این نماز به معصومیت اشکهای تو اقتدا می کنند.ای کاش بیایی نه برای پرندگان رها شده از قفس غربت بلکه برای دل تنها و عریان
اپ کن دیگه

bache دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ

salammmmmmmmmmmmmmmmmm
ashegh shodi
bichare bache

توپولی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ب.ظ http://topolii.blogfa.com

سلام ندا خوفی
نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم. چون که حرف هایی که میگی خیلی به دلم میشینه.
راستشو بخوای خیلی سعی میکنم از این حالو هوا بیام بیرون ولی نمیتونم. چون که...........................
خوشحالم برای همه چیز و همه کس
دیگه نمیدونم چی بگم چون که حرفی نذاشتن که بمونه. هر چی سعی میکنم نمیشه
من تو کار این آدم های قدیمی موندم. هر چی میگفتن راسته. ولی به خرافات اصلا اعتقادی ندارم ها ولی راست گفتن که ( هر چی سنگه واسه پای لنگه )
حالا باز هم باید من بتونم از این وضعی که دارم بیرون بیام نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاد باشی
یا حق

الیاس دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ب.ظ http://ensanam_arezoost.mihanblog.com/

سلام ندا جان
ممنون از اینکه به من سر زدی ای همسفر
ندا جان من متن تو عزیز رو همون روز اولی که خبرم کردی کامل خوندم اما نتونستم نظرم رو بدم . منو ببخش .
متن گیرائی نوشتی .
چی بگم ؟ اگه حری بزنم تکرایه .
اما
در حق اون بی معرفت باید گفت:
زین پس من هم چون تو جفا خواهم کرد
گذر از کوی تو چون باد صبا خواهم کرد


مواظب خودت باش .
و بدون اگه من نوعی از چشم همه هم بی افتم ملالی نیست فقط مواظب باشم از چشم خدا نیافتم و بس

توکل به ایزد یکتا

امین دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.atishbazi.blogfa.com

سلام ندا جون
مرسی که بهم سر می زنی
می دونم کمی تا قسمتی بی معرفتم ولی به خدا کلی مشکل دارم
بی خیال
به روزم بعد یه ماه با یه ترانه
نمی آی پیشم ؟؟؟

رضا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.khalvat-e-man.blogfa.com

سلام ندا جون
باز هم تبریک میگم
ولی خدا نکنه از چشم کسی بیفتی که نمی افتی
دوست دارم
رضا

آیدا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ب.ظ http://eteraz-be-bodan.blogfa.com/

سلام خانومی ...چرا که نخوام؟!‌کی بهتر از شما؟! خوش اومدی...نوشته هات خیلی زیبان ....بازم بیا پیشم خوشحال میشم ...شاد باشی گلم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد